Batıda yükselen "kendini tanımladığın cinsiyettesindir" akımını destekler misiniz?

.
.
Yani mesela birinin erkek olduğu belli ancak kendini kadın olarak görüyor. Trans olmasına da gerek yok. Böyle bir düşünce Türkiye'de kabul görür mü? Bence görür. Milletimizden bazı kimseler batıyı aynen taklit etmek istiyor çünkü.
Batıda yükselen "kendini tanımladığın cinsiyettesindir" akımını destekler misiniz?
Cevapla