ELTİNİN ELTİYİ HER GÜN ARAMASI NORMAL Mİ?

Annemin eltisinde bir çene var anlatamam size. Zaten son zamanlarda onlara kafayı taktım kıskanacaklar diye ödüm kopuyor ama somut bir dayanağım da yok buna dair. Eskiden ben özel ders aldığımda o da aynı hocaya gönderiyordu çocuğunu aynı okula gönderdi ve başka benim gittiğim yerlere çocuğunu da gönderdi. 13 yaşında kız kendisi şu an o zaman daha küçüktü tabi. İşte bizi kıskanıyor zaten bu kız eskiden beri. Ben de kıskanıp bir şey yapmalarından çok korkuyorum. Neyse işte bu elti kişisiyle benim annem yıllardır neredeyse her gün telefonda konuşuyor. Ne var ne yok detayına kadar gün içinde ne yaptığını anlatıyor annem. Ah enayi ah anlatmasan olmaz mı? Neyse normal mi her gün konuşmaları?
ELTİNİN ELTİYİ HER GÜN ARAMASI NORMAL Mİ?
Cevapla