Ben komutanlara saygı duymak zorunda mıyım?

Bayrağa vatana millete saygım sonsuz ancak nedense askere karşı bir sempatim saygım yok ayriyeten zorunlu askerliği de saçma buluyorum savaşta mıyız da zorunlu askerlik var hadi diyelim ki var madem ordu millet anlayışındayız neden bayanlara da zorunlu askerlik yok resmen komutanlar kendine hizmet ettirerek garibanı fakiri kötülüyorlar bence. Zaten
7. koğuştaki mucizeyi izledim açıkçası iyice soğudum bu askerlikten komutan askerine mangal yaptırıyor filan.
Ben komutanlara saygı duymak zorunda mıyım?
Cevapla