Emrim altındaki insanlara nasıl emir verebilirim?

İş yerinde rütbe atladım ve şu an emir veren konumdayım ama kimseye emir veremiyorum, çünkü ayıp olur diye düşünüyorum. Hani böyle onlardan üstünmüşüm de o yüzden emir veriyormuş gibi... Ayrıca yaş olarak da benden büyükler var, onlara hiç emir veremem, çok ayıp olur. Bilmiyorum nasıl emir vereceğim... Sonuçta işlerin yürümesi için yapmaları gerekeni söylemem lazım ama aşırı çekiniyorum. Sonuçta kimse kimseden üstün değil, hepimiz insanız, o yüzden de öyle emir vermek falan üstünlük taslamak gibi geliyor. Çok ayıp olur diye emir veremiyorum. Ne yapacağım? Emir vermeyi nasıl öğrenebilirim?
Emrim altındaki insanlara nasıl emir verebilirim?
Cevapla