Turkiyenin nüfusu git gide azalıyor, avrupa rusya ve japonya gibi... Niye daha çok bebek düşünmüyor ebeveynler , evlilikler azaldı?

Ben bu konuda en çok kadınlara suç buluyorum, yok memem sarkar , yok popom büyür , yok kiloları veremem , bi iki tane zar zor çıkarıp kenara çekiliyorlar, şimdi yine feminist tipler gelir biz kuluçka makinesimiyiz filan boş konuşmaya, demek istediğim yaşlılar çoğalıyor genç nüfus azalıyor bu ilerde ülkem için güvenlik sıkıntısı oluşturacak, sırf bu yüzden suriye gibi afganistan gibi 3. dünya ülkelerinden bilerek nüfus devşiriyoruz , bizim bu ülkede kadınlar neye yarıyor çocukta yapmayacaksa?
Turkiyenin nüfusu git gide azalıyor, avrupa rusya ve japonya gibi... Niye daha çok bebek düşünmüyor ebeveynler , evlilikler azaldı?
Cevapla