Türkiyede doğum oranının azalması planlanmış değil mi?

Hem ekonomik sıkıntılardan hemde çocuk bakacak güçleri olmadiğindan kimse artik evlenemiyor. Erdoğanin amaci bu değil mi? Türkiye nüfusunu azaltip mültecilerin hakim olduğu bir ülke yapacak. Onlar çok fazla çocuk yapiyor ve bu konu beni endiselendiriyor artik gece uyuyamiyorum düşünmekten ve depresyona girdim
Türkiyede doğum oranının azalması planlanmış değil mi?
Cevapla