Hayır nefret ediyorum 🤮🤮🤮🤮 herkes zengin olsun
Evet❤
Hayır🤮
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Saygı duyuyorum ama fakir olur bir sürü çocuk yapanlar dan nefret ediyorum sefaletin içinde çocuk yapıyorlar ve o çocukları görmek beni üzüyor
İnsanları sevmek için bir kriterim yok. Sebepsiz severim. Hele ki maddi durumuna bakarak değerlendirmekle hiç işim olmaz.
Cevap
7Cevap
Düşmez kalkmaz bir Allah diye bir söz var duydun mu hiç?
Duydum
İyi. Aklının bi köşesinde bulunsun hep
Paralarına göre sevmiyorum senin gibi ezik değilim çok şükür. Karakterine bakarım.
Ezik sbxkxbkdndkdbdnnx
Aynen garibanlarla uğraşılmaz hep borç isterler bıktım 🤣
Dünya malı dünyada kalır zenginleri de fakirleri umursamam
Keşke gebersen Kibariye kılıklı yelloz
Dbdskaaiab
Kesss🤣
Tamam
insanın kalbi fakir olmasın azizim..
Felsefe yapma ya üfff
mesela seninkisi fakir seni sevmedim
Cok üzüldüm
Dedi cebinde 5 kuruş olmayan insan
Ya zoruna gitmiş anladım da, tövbe tövbe yani sanki her şeyi gören biriymişsin gibi davran
Ağlayan sensin, fakirlik zoruna gidiyorsa para kazan. Öptüm < 3
Tamam abimm
Ben komple insan sevmiyorum
Kimseyi yargılayacak potansiyelde değilim.
Okk
Kimse fakir olmak istemiyor ama saygılı olmalosin
Saygılıyım
Nefret ediyorum dedin
Tamam da bu saygısızlık değil insanalr benim sevip sevmememi takacak
Neden sevmiyon ki
Sevilmez
Herkes zengin olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?