Derdimi anlattığım insanlar ya beni küçük görüyor ya da benimle bir daha görüşmek istemiyor. Neden?

Anlatiyorum bir kac gun sonra bakiyorum o gitmis baskasina anlatmis ya da baskalariyla hasir nesir olur beni kimse takmaz. Ya da hemen "canım, tatlım" gibi kücümseyici samimiyetsiz kelimeler dokulur agizlarindan.
Derdimi anlattığım insanlar ya beni küçük görüyor ya da benimle bir daha görüşmek istemiyor. Neden?
Cevapla