Profil fotoğrafı koyduğumuz zaman instagrama resim atıyorsak kendimizi pazarlıyormuşuz😅 ve basit insan olduğumuzu gösteriyormuş bunu buradan da bir kaç defa gördüm🤦♀️
Son zamanlarda insanların davranış biçiminde gördüğünüz bir değişiklik oldu mu?
kimsenin bir başkasının özgürlük alanı hakkında yorum yapmaya yargılamaya hakkı yok. sosyal medya kullanıcısı istediği yere istediği fotoğrafı koyar. arkadaşlarım kullansa da ben sosyal medya kullanmıyorum mesela, ama onların yaptığı değişiklikler paylaşımlar da bana batmaz. herkesin tercihi kendisine. halen ne koca kafalı insanlar var anlamak güç.