
2022'de yapılır mı bu bee 😒

Sizde yine hepsi gidiyor efendim.. Bizim binada 1. katta var 2. katta yok 4. Katta var 3. Katta yok.. Yav diyom ki acaba sadece bizim binamı abdestsiz.. Karşı apartman da öyle.. Başka apartmanda öyle.. O zamanda insan ister istemez kıskanıyor efendim üskatta varda bi bizde niye elektrik yok diye... Gerçi bende çok uslu sayılmam.. Bikeresinde yine böyle oldu.. Bende kızdım, madem benim yok kimsede olmasın dedim.. İndim aşağı binanın ana sigortayı komple kapattım 😂😂😂😂
Bazen evde oturma odasında elektrik oluyor mutfakta olmuyor.
Çoçuk odasında oluyor yatak odasında olmuyor.
Salonda TV prizinde elektrik olmuyor lambalar yanıyor.
Bizim evde esrarengiz şeyler oluyor elektrikle alakalı. 😄
Çok iyi yapmışsınız ayrıca.
Haksızlık olmasın
😄 Olabilir
Detaya katılıyorum.
Geçen işe güce bakacağım, pc'nin şarjı bitmiş; elektrik yok.
Çay demleyip içeceğim; su yok.
Kesiyorsanız birini kesin =/
Elektrik su olmadan yaşayasım gelmiyor.
Kendimi bir zindanda hissediyorum resmen.
Hayat bitiyor resmen.
Bizim mahallede maşallah hobi olarak elektrik kesiyorlar.
Cevap
7Cevap
Muasır medeniyetlerden uzaklaşmak yeterince taş devri hissi veriyor.
Severim ben geleneksel şeyleri..
Tabi bu böyle yol, su elektrik kesintisi falan değil..
Hatırlamıyorum taş devri esintisi veren olayı..
Elektrink önemli su da öyle özellik bu dönem de temel ihtiyaç ayrıca olmayınca işler yürümüyor.
Gıcık bir durum
Heyytt bee Errrrkek 😄
😄 Ben yeni geldim siteye benim günahım yok fjfjg
Şuana kadar henüz bir olay yaşamadım
Kişisel bakımına özen göstermeyenlerin varlığı.
İnternet kesilmesi
Allahım pembiş pembiş 😂
Soru sormayacaktım bu gün, gözlerim yüreğim bunlara dayanamazdı. Fkfkfj
Bende niye herkes aynı şakayı sevmedigimi biliyo ellaam
Türk insani
Hala bir sevgilimin olmaması. :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?