Eşcinsel olmam çevremde tepkilere, dışlanmama, aşağılanmama ve hakaretlere maruz kalmama neden oluyor. Normal mi, itici miyim?

Eşcinsel olmam çevremde tepkilere, dışlanmama, aşağılanmama ve hakaretlere maruz kalmama neden oluyor. Normal mi, itici miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
escinsel olmam cevremde tepkilere dislanmama asagilanmama ve hakaretlere maruz kalmam neden oluyor normal mi itici miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
escinsel olmam cevremde tepkilere dislanmama asagilanmama ve hakaretlere maruz kalmama neden oluyor normal mi?
Eşcinsel olmam çevremde tepkilere, dışlanmama, aşağılanmama ve hakaretlere maruz kalmama neden oluyor. Normal mi, itici miyim?
Cevapla