ODTÜ gibi yerde bile serserilerin olması; sizce neden yapmış olabilir?

Olay bir 20-25 dakika önce gerceklesti. Servisten indim. Çalıştığım birime giderken yoldan gecen bir arac selektör yaktı. Tabii bu soytarı ne yapiyor, dedim. İcerdeki vasıfsıza bakmaya çalıştım. El kol isareti yapiyor yanindaki teneke ile birlikte. Sonrasinda ise gecerken korna basti. Tek yapabildigi buydu. Maskem asagida desem çoğu kisinin öyle ki ben cok nadir maskemi aşağı indiririm. Buyuk ihtimal yine bir asagilik kompleksi olan birine denk geldim. Tip:Franciscolachowski gibi ne zaman tipimi görseler insanlar saygisizlik yapma pesinde. Fakat bu acinasi p. slikler ortadogulu oldugunu unuttugu gibi tipimin iyi olmasi dısında Turkiye nin en iyi arastirma universitesinde gorevli oldugumu da idrak edememektedir.
Aciyorum. Hayvanlıgınızla üstünüz olmama ön ayak olmanız hosuma da gitmiyor değil.
ODTÜ gibi yerde bile serserilerin olması; sizce neden yapmış olabilir?
Cevapla