Evlendiğim için arkadaşlarım tarafından dışlanıyorum, bu ne kadar normal?

Bekarken sık sık görüştüğüm bir arkadaş grubum vardı 3-4 kişilik. Evlendikten sonra hiçbir planlarına beni dahil etmediklerini gördüm. Birlikte geziyorlar, bir şeyler yapıyorlar ama beni hiç davet etmiyorlar. Ben onlara yeri geldi teklifler sundum yeri geldi kırıldığımı belli ettim ama her seferinde bir bahane uydurup konuyu kapattılar. Artık arama mesafe koymayı düşünüyorum. Soğudum. Sizce bu durumda ben haklı mıyım? Siz olsanız ne yapardınız?
Evlendiğim için arkadaşlarım tarafından dışlanıyorum, bu ne kadar normal?
Cevapla