Abi her satir ayni ya da farkli eyaletin yillik islenen tecavuz sayisi mk bu kadar fazla oldugunu bilmiyordum abd suc ulkesi gibi okadar imkan var ve insanlar suca meyilli yahu neden
Amerikada Yıllık İslenen Tecavuz Suçu Neden Bu Kadar Yüksek?
sayıların yüksek olmasının nedeni, mahalle baskısının az olması, cezaların uygulanması filan. burada bir kadın tecavüze uğradığında anlatsa bir dert, anlatmasa ayrı bir dert. ama oralarda öyle değil.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yahu onu oyle gormeye calisicamda mk ulkede silahli cinayet oranida cok yuksek haddinden fazla suc acisindan kafayi yemis gibi tovbe tovbe boyle bilmiyordum her imkan var tozuttumu bunlar
Dostum ABD ve Çin dünyanın kapitalist babalarıdır yani bu ülkelerde vahşi Kapitalizm var zenginle fakir arasındaki uçurum korkunç durumda sorunun nedeni bu üstelik çok göçmen var sen İsviçre'ye git tam tersi nüfus az göçmen az ülke göçmen almıyor AB'ye bile dahil değil kendi coğrafyasını koruyorlar silah bile atılmıyor ülkede yani nüfus ve para nerede varsa orada sorun oluyor
valla ne yalan soyleyeyim abdye dair hayallerim kursagimda kalmaya basladi ab ulkeleri insan haklarının korundugu suc irani cok dusuk yerler oralara dogru gitmeyi planliyorum artik