normal kardeşden ziyade bir ikizim olsun isterdim ne gibi zorlukları olurdu
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! İkiz kardeş olmak ister miydiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İkiz kardeşlerim var normal kardeş gibiler bir farkı yok
benzerlikleri çok mu
Benziyorlar evet
Evet çok isterdim hatta ikizim varmış daha anne karnındayken vefat etmiş..
İkiz kardeşim vardı 7 yaşımız da vefat etti.
Olsaydı nasıl olurdu diye çok düşündüm.
İstemezdim ama ikiz kızlarım olsun çok isterim xkejd
Hayır, kendime haz edemiyorum bir de ikizimle mi uğraşcam
valla olmasını isterdim
ben de ikiz isterdiiim
İsterdim. Dublorüm olarak kullanırdım 😂
İstemem
İsterdim