ya da ikiz kardeşiniz var mı? Düşünsenize sizden bir tane daha olduğunu 😃 depresyon sebebi🤕

ya da ikiz kardeşiniz var mı? Düşünsenize sizden bir tane daha olduğunu 😃 depresyon sebebi🤕

Kendimden bir tane daha olması benim zararıma olur. Çünkü kendimle anlaşamıyorum, benzerimle de uğraşamam herhalde. Ama başkalarına karşı en ufak bir yanlışı olmaz bence.
Aslında güzel olurdu ya. Annelik yükü erken yüklendi omuzlarıma. Yükümüzü paylaşırdık ne güzel. Okulumu da bitirirdim belki hayalime kavuşurdum.
Her ne kadar aramızda 8 yaş fark olsa da, ona bakıp kendimi gördüğüm kız kardeşim var çok şükür.⭐
Teşekkür ederim 😊🌺
Rica ederim😃🌸
Bol bol dayak yerdi benden
Teşekkür ederimm
Rica ederimm
Cevap
15Cevap
Hayır istemem. bunun yerine ablam olmasını isterdim sadece. ama iyi olmayacaksa kimse olmasın.. tek kalırım
Kendim gibi birinin olduğunu bilmek güzel olurdu, isterdim.
Benden bir tabe daha olsaydı hayal edemezdim onu 😀
Aman ha benim gibi birini dünya kaldırmaz biz üç kardeşiz abim ve kizkardesim var ama bir kardeşim daha olsa keşke
Hayır istemezdim. Çünkü;
Evet isterdim ama ikizim olmasa bile ikizim gibi olan bir arkadaşım var şükür o yüzden ikiz yokluğu çekmedim şükür xndjdjd
Zaten birimize küçüklükten beri birbirimize bana benziyen bir karedesin var eskiden fotaraflarimizi karistirilardilra
En büyük hayalim olabilir. Nedense hep buna inandım, bir yerlerde bir ikizim var ve birbirimizden habersiziz gibi..
Ben kendime katlanamıyorum birde ikizimemi katlanıcam 🤣😂
Tek olmak güzel ama kafa arkadaşım olurdu yabisterdim ben
Düşünsenize ikizinizi çirkin buluyorsunuz bir türlü güzel gelmiyor gözünüze ama aynisisiniz
Hayır istemem
Yok tek olmak. isterdim
Dünya bana tahammül edemiyor :::::))))))
Zor olur heralde hersey yarim olur
İntihay edeyimm
Benden bi tane daha kimse kaldiramaz ( saka)😂😂😂
Hayır kendimden bir tane daha düşünemiyorum :d
dünyaya bir ben fazla geliriz :D
Benden bir tane yeterince fazla😅
Daha kendime katlanamıyorum ben hahahah
Çok isterdim. Benden küçük de olabilirdi.
Hayır bu dünyaya bu kadar yakışıklılık fazla
Hayır bu dünyaya bu kadar yakışıklılık fazla
İstemezdim anlaşamazdık
Var ki @umeyirarsln 😂
Canımmm 😂🖤
İstemezdim
hayır
Vardı
İstemezdim djgkn
Çocukken isterdim
Yok ya 😂
Hayir sacmalik
İstemezdim
Evet isterdim
Sanmıyorum
Olabilirdi bence
Hayır istemezdim 😊
İkizim var zaten.
Ne gerek var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?