Oncelikle sunu diyim: Umarim bu paylasacagim seyden sonra kimsenin fikri degismez. Insanlari ikna etmek istemiyorum, sadece bir soru soracam. Yani ileride cocuk sahibi olmak isteyenler uzulmesin simdiki diyeceklerime.
Soyle basliyim arkadaslar, oncelikle herkesin basina gelmkistir: "ileride cocuk sahibi olmak istermisin?" Ben: Hayir. Oburleri: "hiiii, oyle mi, ileride anlarsin", bende oyle eskiden dedim, ama oldu, ya da boyle deme, cunku olur, ya da buyuk konusma gibi seyler vs.
Herneyse, yani benim sizlere demek istedigim sey su: tum bu seylerden dolayi cocuk sahibi olmaktan nefret ediyorum. Neden mi, cunku sanki herkeskin cocuk sahibi olmalarini bekliyorlar, ha bu arada, sinif arkadaslarim bile aralarinda bu konuyu konusuyorlar. Eger konu acilirsa, ve eger dersen: Yok ben cocuk sahibi olmak istemiyorum, o zamanda seni ruhsuz, egoist, kendini begenmis, ya da ayy sen ileride aile kurmak istemiyormusun gibi zannediyorlar. Evet, ben belki ileride aile kurmak isterim, ama cocuksuz... yani belki ileride sevgiyi bulursunuz, ama bebeksiz bir hayatin olur
Herneyse ya arkadaslar, umarim beni anlamissinizdir. Siz ne dusunuyorsunuz boyle seylerden, yani ben haksiz miyim. Bu cocuk sahibi olmak buyuk bir sorumluluk ve benim gibi insanlar icin bu gelecekte zor gorunebilir.
Simdiden tesekkurler. <3 <3 <3
Soyle basliyim arkadaslar, oncelikle herkesin basina gelmkistir: "ileride cocuk sahibi olmak istermisin?" Ben: Hayir. Oburleri: "hiiii, oyle mi, ileride anlarsin", bende oyle eskiden dedim, ama oldu, ya da boyle deme, cunku olur, ya da buyuk konusma gibi seyler vs.
Herneyse, yani benim sizlere demek istedigim sey su: tum bu seylerden dolayi cocuk sahibi olmaktan nefret ediyorum. Neden mi, cunku sanki herkeskin cocuk sahibi olmalarini bekliyorlar, ha bu arada, sinif arkadaslarim bile aralarinda bu konuyu konusuyorlar. Eger konu acilirsa, ve eger dersen: Yok ben cocuk sahibi olmak istemiyorum, o zamanda seni ruhsuz, egoist, kendini begenmis, ya da ayy sen ileride aile kurmak istemiyormusun gibi zannediyorlar. Evet, ben belki ileride aile kurmak isterim, ama cocuksuz... yani belki ileride sevgiyi bulursunuz, ama bebeksiz bir hayatin olur
Herneyse ya arkadaslar, umarim beni anlamissinizdir. Siz ne dusunuyorsunuz boyle seylerden, yani ben haksiz miyim. Bu cocuk sahibi olmak buyuk bir sorumluluk ve benim gibi insanlar icin bu gelecekte zor gorunebilir.
Simdiden tesekkurler. <3 <3 <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer