Aile WhatsApp grubunda, halalarımı kastederek "Bu grupta 2 kişiye hakkımı helal etmiyorum" dedim. Sizce haksız mıyım?

Açıklamanın ekran görüntüsünü alıp detaylara ekledim.
Aile WhatsApp grubunda, halalarımı kastederek Bu grupta 2 kişiye hakkımı helal etmiyorum dedim. Sizce haksız mıyım?
Aile WhatsApp grubunda, halalarımı kastederek "Bu grupta 2 kişiye hakkımı helal etmiyorum" dedim. Sizce haksız mıyım?
Cevapla