WhatsApp dan konuştuklarım görüldü atınca saygısızlık olarak kabul ediyorum sizce haklımıyım uzun uzun yazıyorum. Görüldü atıyor?

Çevremdekiler bunu çok fazla yapıyor bişeyler yazıyorum görüldü atıyor alışkanlık haline geldi bunları saygızlık olarak kabul. Ediyorum. Sizce de öyle degil mi ben uzun uzun yazıyorum okuyor cevap vermiyor. Tamam işi olabilir ama en azından görüldü atmasın ya da işim var desin siz ne düşünüyorsunuz
WhatsApp dan konuştuklarım görüldü atınca saygısızlık olarak kabul ediyorum sizce haklımıyım uzun uzun yazıyorum. Görüldü atıyor?
Cevapla