Yarın ilk dwfa dışarıya açık çıkacağım yapabilir miyim, evden kaçmak mantıklı mı?

20 yaşındayım, 10 senedir falan kapalıyım kendi isteğimle kapanmıştım. 2 senedir ailemi ikna etmeye çalışıyorum hiçbiri ikna olmadı çok fazla hakaret aldım ve 6 kardeşiz hiçbiri yanımda da değil. Beni orspu olarak görüyorlar. Uzun zamandır odamdayım ve hep yatıyorum hiç arkadaşım yok. Yarın ilk kez tekrar açık çıkmayı denicem ama korkuyorum napmalıyım. Annem geçenlerde çık git evden dedi gidecek yerim yok üni terkim tekrar sınava hazırlanıyorum. Çok içime kapanmaya başladım mutlu değilim napacağım nolur yol gösterin. Daha önce eniştem taciz etti ailem sustu. Geçenlerde de ablamı dövmüş dava açtılar hepsini anlattılar ama beni taczz ettiğini anlamamışlar kafam yorulmasın diyeymiş kanıtım yokmuş
Yarın ilk dwfa dışarıya açık çıkacağım yapabilir miyim, evden kaçmak mantıklı mı?
Cevapla