Neden aileler her yaptığı şey doğru kabul ediliyor aileler ya yanlışsa?

Ailem hayatım boyunca bir çok yanlış yaptı ne kendilerine yapılmışsa ve de neyi kınadılarsa kendi aileleriyle alakalı hepsini bana yaptılar en son babam üniversiteye gittiğinde kendi babasının ona yokluk çektirdiğini her türlü işten zararla çıktığını söylüyor asıl şu an benim babam ben ünideyken bana yapmadığını bırakmadı yediğim yemeği gözüme sokuyor abi bu tipler aynı şeye benziyor hani şu an diyorlar ya euro dolar düştü biz fakirleştik hani cep telefonunu göster diyen teyzelere zaten milletin yemek ve iletişim bir ihtiyacı ama şu an cidden en azından sosyal hayata da harcıyabileceğim hiç param yok tatile bile gidemiyorum artık çok sıkıldım babam çalışmıyor sürekli iş yapıp batırıp duruyor bir kere yaptığı işten karlı sonuç almadı iyici mutsuzum bugün en son bir tanıdığımıza anlatıyorum gelmiş diyor ki seni anlamıyorum bu normal sizce normal mi bir erkeğin evde karısı çocuğu varken çalışmayıp özellikle benim hayatımın en güzel zamanlarında bana yaptığı doğru mu bence değil bu bir zulüm ve umarım beni yargılayanlar yargıladıkları şeyleri yaşar ve görürler ne kadar kötü olduğunu o zaman onlara sorucam nasıl hissettirdi diye…
Neden aileler her yaptığı şey doğru kabul ediliyor aileler ya yanlışsa?
Cevapla