Eşimin ailesi evi olduğu halde tüm kış evimizde kalıyor, neden?

Yemeklerini bile ben veriyorum kendileri almıyor bu durumda olan var mı bu size normal geliyor mu ben mi kötü kalpli biriyim haksız mıyım bilmiyorum onlara belli etmesemde içten içe rahatsız oluyorum
Eşimin ailesi evi olduğu halde tüm kış evimizde kalıyor, neden?
Cevapla