Sevgilim rahatsız olduğum şeyi düzeltmiyor?

Gece uzun uzun konuşuyoruz ama birden gidiyor. Daha da yazmıyor. Hatta bazen görüldü atıp gidiyor. Saatlerce konuşuyoruz lan. Bir anda gidiyor. Ama sabah günaydın diyor ve neden gittin dediğimde her seferinde diyeceği bir şey oluyor ve özür diliyor. Wp ikimizin grubuna kural koymuştuk görüldü atıp gitmek yasak diye ama uymuyor. Ben kuralı kaldırdım ama o niye kaldırdın diyip tekrar koydu ama aynı günün gecesi yine gitti yani dün. Sabah da günaydın dedi ben de dedim ve neden gittin dedim. Şimdi okulda. Telefon yasak ona okulda. Akşam yazacak. Sizce ne yapmalıyım? Tepki de verdim ama düzelmiyor işte. Sizce bugün bayağı bi bekleteyim mi onu? Akşam konsere gideceğim. Konser videosu atayım mı ona cevap vermeyip. Gece de yazdığı şeye cevap verip konuşayım olur mu? Kızacak ama ben de ona sen çok sorumluluk sahibi misin falan diyeyim mi ya da görmedim diyeyim mi? Belki o da düzeltir kendini o da bana böyle yapmadın diye. İşlerin kötü olmasını istemiyorum ama rahatsız olduğum şeyi neden düzeltmiyor. Hem bir anda haber vermeden gidip uyuması saygısızlık değil mi? Ve küçücük bir şey neden düzeltmiyor bu huyunu? Ne yapmalıyım?
Sevgilim rahatsız olduğum şeyi düzeltmiyor?
Cevapla