Bir kadının başka bir kadının güzel olmadığını söylemesi kıskançlık belirtisi midir sizce?

Ablamın Hazal Kaya güzel olmadığını düşündüğünü söylediğini duydum. Sizce kız kardeşim kıskanıyor mu?
Ablamın Hazal Kaya güzel olmadığını düşündüğünü söylediğini duydum. Sizce kız kardeşim kıskanıyor mu?
Bir kadının başka bir kadının güzel olmadığını söylemesi kıskançlık belirtisi midir sizce?
Cevapla