
Gitmeme perilerim etrafımda dolanıyor ama gitmezsem 1 sene başımın etini yerler 😀😀

Günaydın.
Yetişmem gereken bişey yok.
Sana tavsiyem aşırı kahvaltı hazırlamana gerek yok. Akrabaların yanına gideceksen zaten bir dolu ikramlık yapılmıştır. Evde yerden orada yiyemezsin ona da laf ederler.
En pratiğinden ekmek, peynir atıştır. Çaysız yemem dersen sallama çay yap.
Zamandan tasarruf etmiş olursun. Giyinmeye daha çok vakit kalır. 😊
Hadi bakalım oyalanma buralarda da git hazırlan. Geç kalma. Ona da zılgıt yersin sonra 😊
Seni üzdüysem kusura bakma. Maksat senin 1 senen çöp olmasın. Yoksa kimse seni zorla göndermez oraya 🥰
Bugünü kendime ayırdım. Hafta içi hergün işe gidincr, hafta sonu en azından bir gününü kendine ayırma ihtiyacı hissediyor insan. Ha o bir günde küvete yatıp şarap mı yudumluyorum, hayır. Yine aklım yıkanması gereken çamaşırlarda ve Perşembeye yetişmesi gereken 5 sayfalık proje de. Bugün 1-2 sayfa yazmak hedefim. Yoksa yetişmez. Ama herşeye rağmen güzel bir gün: 20 derece güneş gösteriyor hava durumu. Ayaklarımın tabanları dünden hâlâ ağrıyor ve ben kahvaltı niyetine kahve içerken bunları düşünüyorum.
Günaydın 🪴
Cevap
14Cevap
Evet varrrrr 😭😭
Ben evde yayılıp keyif yapmak istiyordum oysaaa ☹️☹️
Yetişmek zorunda olduğum bir yer yok ama arkadaşlar gelecek gibi. Onlar gelmeden bir şeyler hazırlayacağım.
Tünaydın.. Yok bugün her işim bitti doğada gezdim alışverişimi yaptım şimdi dinleniyorum..
Tek tatil günüm bugün hiçbir Allahın kulu beni evimden çıkaramaz.
Yok valla kahvaltımi hazırladim şimdi afiyetle yiycem
Hayır yok, bu gün mangal yapayım diyorum, sadece onun için telaşlıyım😃
Bugün güzel bir gün olucak annemel çıkarım alışveriş yaparım 🤗
Yok, bugün hafta sonum. Hatta telefonu uçak moduna alasım var 😂
Hayır, yetişmem gereken bir yer yok ancak yetiştirmem gereken bir kaç konu var.
Var maalesef.. Bu saatte uyanır mıydım yoksa pazar pazar.. 😬
Evet var neresi olur belli değil ama kesinlikle evde değilim
Gunaydin.. bugun yok.. yarindan itibaren olacak 🤦
Çalışma dürtülerim harekete geçirdim 😬
Evet hala şu an oyalaniyorum
Günaydınnnn
Hayır yoook 🤣🤣
Bugünü kendime ayırdım
Hayır tüm gün yataktayım
Öğleden sonra çıkabilirim belli değil daha bakalım
Bence git bir seneni mahvetme☺️
Günaydın
Hayır yok.
Alışverişe gideceğim
Yok öyle takılıyorum.
Yook
Hayır yok şimdilik
Evet var
uçağa yetişmem lazım
Günaydınn yok
Arkadaşlarla buluşcam ama acelemiz yok
Hayır keyif yapıcam zaaa
Yatışa devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?