Erkeklerin arkadaşlığı neden kötü amaçlara sapar?

İyi kötü arkadaş olduğum yakın gördüğüm erkek arkadaşlarımdan çoğunlukla farklı sonuçlar aldım birden sapıklaşıyorlar sorunu asla kendimde aramıyorum çünkü buna sebep olacak hiçbir şey yapmıyorum. Erkekler bi kadınla normal arkadaş kalma düşüncesinde neden olmuyor illa onunla cinsel anlamda bir şey yasamak istemek zorunda mi? Bu neden oluyor sizce yorumlarınızı merak ediyorum
Erkeklerin arkadaşlığı neden kötü amaçlara sapar?
Cevapla