Kötü şeyler yaşadım, yardımcı olun lütfen?

Merhaba arkadaşlar şu an 19 yaşındayım. Kendimi diğer insanlardan farklı hissediyorum. Kimseyle bağım yok. İnsanlar bile diyor sen değişiksin diye. Çok yalnızım. Panik atağım var. Özgüvenimse düşük. 14 yaşındayken bir tramva yaşadım, sonrasında iki kez intihar etmiştim üçüncüsü, 16 yaşımda, hasthaneye kaldırıldım. İnsanlarin söylediği sürekli şu sen çok zekisin sen çok farklısın. Hocalar bile diyor değişiksin diye.(İntihar ettiğimi bilseler deli derlerdi) Bu hayatta kendimi çok yalnız hissediyorum. Sürekli kendime ben bu dünyaya ait değilim diyorum. İlaç kullanıyorum o da etki etmiyor. Bir şeyler değişmiyor yani. Mutsuzluk panik atağımı tetikliyor. Eskiden yaşamak için bir sebebim vardı bir amaç şimdi o da yok. Lütfen bana intihar etmek günah demeyin çünkü müslüman değilim ve beni yadırgamayın. Kendim gibi olan kimse yok. Yeniden depresyona girdim. Kötü bir şey olacak. Bir şeyler yapıcam. Ve beni durduracak bir şey yok.
Kötü şeyler yaşadım, yardımcı olun lütfen?
Cevapla