Hadi diyelim Tanrı yok. İlk insan nasıl oluştu?

Neslin devamı bildiğiniz gibi çiftleşme ile oluyor. Böyle böyle geçmişten geleceğe kadar devam ediyor. şu an nesiller devam ediyor. Peki başa döndüğümüz zaman ilk insan/insanlar nasıl oluştu? Evrildi diyorsanız o evrildiği şey nasıl oluştu? Bir önceki soruma da bakacak olursanız farklı fikirler belki belirir. Allah yarattı demeyin, o kısmı biliyoruz. Aksini söyleyecekler varsa açıklamaya bekleniyor...
Hadi diyelim Tanrı yok. İlk insan nasıl oluştu?
Cevapla