Ailem sürekli her şeye para yok diyor ve gerçekten sinirimi bozmaya başladı ne istesem her şeye bunu diyorlar?

Derslerimde orta dereceninde üstünde başarım oldu dershaneye falanda hiç gitmedim para yokdu bilmem ne vs. Erkek kardeşimin 2. senesi dersahanede. 5 yıldır aynı telefonu kullanıyorum bilgisayarım yok. Doğal olarak isteklerim oluyor tel taktırmak çok istiyordum. Her seferinde para mı var da istiyorsun git çalış kazan tarzında konuşmaları sinirimi bozuyor. Hayatım boyunca bana hiç istediğim alınmadı para yok cümlesi çok üzüyor beni. Eğer böyle diyolarsa neden çocuk yapıyorlar anlamıyorum. Kendi isteğimizle mi var oluyoruz sanki. Elimde olsa hiç doğmamayı tercih ederdim
Ailem sürekli her şeye para yok diyor ve gerçekten sinirimi bozmaya başladı ne istesem her şeye bunu diyorlar?
Cevapla