23 yasindayim 44 yasindaki iş arkadaşım tarafından rahatsiz ediliyorum ne yapmaliyim?

Eski iş yerimdeki hoca bana sürekli yazıyor. Ya görüldü atiyorum ya da saatler sonra kesik cevaplar verip uzatmıyorum. Adam babam yaşında ya , siz diye hitap ediyorum ona saygısızlık etmiyim büyüktür diyorum ama bıktım. Ne diye bu kadar halimi hatrimi soruyorsun yeter dayı dememek icin zor tutuyorum kendimi. Kalpli emojiler atıyor saçmalık ötesi , yemek ismarliyim filan diyor yok sağ olun diye reddettim. Ortak çevreye giriyoruz diye silemiyordum numarasını muhatap olmak istemiyorum dedikodu kurbanı olmak istemiyorum ama başım ağrımadan nasıl kurtulabilirim bu sapıktan. Çıkıp bağırmak istiyorum ya pedofilist şerefsizleri ya milletin çoluguna çocuğuna yavşamayın yaşınızda başınızdan utanın yeter ya
23 yasindayim 44 yasindaki iş arkadaşım tarafından rahatsiz ediliyorum ne yapmaliyim?
Cevapla