Kendisinden soğumuş hissediyorum. Sizce bu durum normal mi yoksa değil mi?

Erkek kankam var, normalde iyiydik. Ne zaman bir kızla konuşmaya başlasa manitam diyip duruyor kendisi. Dün beraber vakit geciriyorduk o ben ve başka bir kız kankamiz beraber. Bu erkek olan bize ben bir kızın yanına gitcem konuşuruz belki manita olcaz bence dedi. Plan yapmıştık aslında, beraber takılcaktik biz. Ben sonra size katilcam gelirim yanınıza dedi. Kız kankam buna defol git gözüm görmesin seni hain sat bizi bi kız için dedi, ondan öyle tepki alınca bana baktı gelirim sonra size oldumu dedi bende seslenmedim hiç. Bugün oyuna falan girdik, görüntülü sohbet grubu falan kurduk ister istemez ona soğuk davrandım. Küsmüyüz neden benle konuşmuyorsun dedi umursamadım hiç. Sana bir yanlışım mı oldu niye soğuk yapıyorsun ya nolur konuş dedi durdu en sonunda kızdım bi sus ya senin daha önemli işlerin yokmu efe bey dedim anlamadı. Hiç böyle eskisi gibi konuşmak gelmiyor içimden niyeyse kızgınım ona. Sizce bu durum normal mi yoksa değil mi?
Kendisinden soğumuş hissediyorum. Sizce bu durum normal mi yoksa değil mi?
Cevapla