Valide dün bana ulan seni eversek eşin ben bununla baş edemedim diyip geri gönderir dedi 🥺🥺 neymiş 9 tane içli köfte üstüne 2 tabak pırasa yenirmiymis e yeniyormuş 😒😒


Şimdi özellikle vücut çalışan erkekler tencereyle yemek yiyor zaten kardeşimden biliyorum. Çevremdeki erkeklerin çoğu da böyle yapılı ve sağlam yiyen adamlar, bu saydıkların çok gelmedi bana.
Ayrıca içli köftenin günahı olmaz, buldun mu mide fesatı geçirenr kadar yiyeceksin.
Eyvallahhh ✌️
pataklardım kocamı böyle görseldeki gibi yapsa 😂😂😂
sinir krizi mi geçirteceksin sen bana ! bütün emeğimi bozdun şu an haliç boğazı bile senin boğazının yanında selama durur be diye söylenirim 😂😂 ama bunu uğraşımı bozdu diye yaparım yoksa iştahlı olması sorun değil yesin benim tosunum 😂😂😂
Bana aç olsun :D yanii ne diyeyim ki şimdi, ben günde iki öğün yemek çıkarırım, doymaya baksın haha
Karnı acıkınca sana mı ekmek bansın :D
Yapabilir :D daha romantik şeyler bekliyorum kahveee ah ya :D benimle Aşk ne güzel kendime aşık olasım geliyor geliyor, gidiyor 😂😂
Daha romantik? Yazmak istediğim şeyi yazmicam :D sen kendine de yok çekersin huyun pis :D
Tövbe de lan :D huyugüzel derler bana :D
😅😅
İştahlı insanları severim gerçekten..
Dostum benim ya 😅😅
Cevap
5Cevap
İsterim doyururum ben onu yemek yaparım macunlarla keçi boynuzu pekmezleri ile beslerim kxjcjcj
Senin niyetin çok ama çok farklı reda :D
Yo sadece besleyeceğim oysaki njfjj
Bol şans ve umarım adam yaşar 😅
Umarım hık diye gitmez yoksa ben ağlarım🥺
Tabi o kadar yatırım yapmışsın 😅
Yok be sevdiğimden djhdj
Vay be senin gibi hatun çıkmadı karsimiza bi
Ahahaaa 🤣
İstemem.. ben onu cağnım kocamı aç bırakmam ama kilolu da istemem, fit olsun
Hamarat bir kadının fit kocası olamaz 🤣🤣
Ekvatorun vicdansızisin sen 🤣🤣
Aha geliyor çakıl taşı 🤣🤣
Ahahahahah
Yemek yemeyen insanlar daha çekilmez bence. Yemek seçen insanlar da öyle
Diyettekiler? :D
Onlar sadece yemeği yapıp kişi yerken olay yerinden uzaklaşcak🤣
Vah vahhh :D
düşününce sevimli ama yemeğin tüm yükünü üstüme yıkıyorsa, eline sağlık, teşekkürler bile demiyosa istemem
Eline sağlık teşekkür ederim
Can boğazdan geçer yesin yemeden olmaz ki canı sagolsunda sağlığını tehtit etmedikçe yesin istediğini yalan dünya bugün varız yarın yok nasılsa
Yani obur olsun ama kilolu olmasın bu sebepten.
Ben ona ne isterse yaparım ellerimle.
Benim yaptıklarımı yemesi mutlu eder beni
İsterdim ama mutfakta beceriksizim😏 o beni ister mi muamma 😂
Ben çok isterdim 😂😂😂
keske olsaaaa
bi sürü börek çörek pasta yapsaammmmm 😋
Sende ona "okadar güzel yemek yaparsan yer tabii" deseydin :)
Bana uyar severim mutfakta vakit geçirmeyi, hamaratım da elim lezzetli 😂
Yesin yesin beraber yeriz sonra baskül ailesine döneriz
isterim o yeter ki yesin :)
Hamarat misin tuncay? ^^
İki obur dünyayı yerdik he
Benim oburluğum bana yeter
İstemem boğazını tutsun
İstemezdim hayatımı onu doyurmaklamı geçirecem😄
Ya beni yerse açken 😲 ürkünç
Yok dostum
Hayır sevmem
Yemek yemeyen de ne bilim yani. Yemek bir aşktır.
Sağol kankam
Ahahah fark etmez
Evet isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?