Türk Kızları Neden Böyle Artist Gibi Davranıyor?

HANIMLAR şöyle bir bakıyorum bir erkek sizi Allah vergisi güzelliğinizle beğeniyor sizinle arkadaş olmak belki uyumlu olursanız evlenmeye kadar götürmek istiyor ama genel olarak bakarsak kimse kusura bakmasın sadece hanımlardada kabahat görmüyorum türk kızları çok burnu uçuk ve egoist bir mesaj atıyorsun geç cevap veriyor cevap verse bile soğuk cevaplar alıyorsun herşeyi ben bilirim ulaşılmazım diyor bir kavgada ise kendi hatasını kabul etmek yerine kendini aklamak için karşındakinin eski hatalarından bahsediyor surat somuruyor erkeklerle dalga geçme aracı olarak kullanıyor yani bu tarz kadınlarımız bulunmaz Hint kumaşımı ki kendini bir şey olarak görüyor halbuki dikkat ettim kültür ve anlayış konusunda yeteneksiz tek yetenekleri çocuk doğurmak olan kızları görüyorum ve bir erkek olarak kızlarımıza üzülüyorum peki siz bu konu hakkında düşünceleriniz neler
Türk Kızları Neden Böyle Artist Gibi Davranıyor?
Cevapla