Allah hepinize uzun ömür versin ama yinede sormadan edemedim nasıl öleceğine dair bir ön sezin var mı... @. @


Kalpten giderim gibime geliyor..
Dedem kalp hastasıydı, babam da kalp hastası..
Bende şimdilik bir şey yok ama geliyor gelmekte olan..
#Vesselam
Bir önseziden ziyade hedef diyebiliriz, Allah yolunda mücadele ederken misal bir deniz savaşı olabilir, korkunç bir asker olarak nam yaptıktan sonra şehit düşmek olabilir.
Bir kavgada kim vurduya gidecem :D
Bencede 🤣🤣🤣
Hahaha ya ne demek bencede 😂
🙈🙈🙈
Olsun be abim :D bodyguardlarım varmış, bugün anladım 🤷♀️🙏
Ben ihtiyarim 🤣🤣🤣
Benden bodyguard olmaz 🤣🤣🤣 minnacık küçücük bir adamım hem
Buna sadece “yaw He He” diyebiliyoruz 😅
İnanmadın dimi aramızda kalsın bende inanmadım 🤣
Tabii ki inanmadım :D
Teşekkür ederim abim ✌️
Rica ederim kardeşim
Onu Allah bilir..🤷
Cevap
13Cevap
Selam gadası 🙃
Hayır yok ama Allah herkese hayırlı ölüm versin
Kalp krizi geçireceğimi düşünüyorum bir anda ölüp gidecem bence tüm akrabalarım böyle ölüyor
Kalp olur büyük ihtimalle, aile de genetik..
Umarim yaşlanmam, genç ölürüm..
İntihar ederim gibi geliyor üçüncü kez bunu yaparım ve bu sefer tuttururum bence
Kötü bir ölümüm olacakmış gibi hissediyorum ama inşallah hayırlısıyla iyi bir şekilde ölürüm.
Ölüm nerden nasış gelirse gelsin
O geldiğinde sen çoktan gitmiş olacaksın
Kesin bir kavgada giderim ben ya da bir kaza anında.
Ben biri beni öldürecek gibi bir his var içimde :D Veya bir hastalık sonucu ölebilirim
Bir tırın ya da taksinin altında son nefesimi vericem galiba
Benim duam hep şu Rabbim bana ölümü secdedeyken göndersin.
Hastalıktan ölürüm ben kesin.
Psikopatım, kesin biri kafama sıkıp atacak beni bir yere, hic rahat durmuyorum.
Evet Beyin kanaması yâda böbrek yetmezliği
Nasıl yaşarsan öyle ölürsün 📌
Kanser veya trafik kazası gibi hissediyorum
Bana vermesin mümkünse
trafik kazasında bence..
yatarken ölmeyeceğimi düşünüyorum bazen
Trafik kazası, hız
Hiç bir önsezim yok.
Hayır.
evet kanser
Uykuda
Hayırlısı
Kalp krizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?