Çapkin tavlama işini yapabilmiş birden fazla kisiye yüruyen erkeğe abaza cinsel durtüleri aşiri olup hic bir kizdan ilgi görmeyen erkeğe deniyor bence
0
20 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki ikisini birbirinden ayırıp da ikinci seçenektekini aşağılamak ne kadar doğru? İkisinin de başlangıç noktası ve varmak istediği yer aynıyken neden çapkın güzel abaza kötü olarak sıfatlandırılıyor?
Toplumsal ahlak cerçevesini herkes az çok bilir insanları rahatsiz edebilecek cumleleri hiç dusunmeden kurmak bilmemek degil gelisi güzel davranmaktir bence
Toplumsal ‘ahlak’ ‘edep’ ve ‘adap’ gibi terimlerin yok olduğu bir dönemde, bu terimlerin yerine ve işine geldiği gibi kullanılması da bi o kadar yanlış tabi.
Haklisiniz ayrica şu da bir gercek ki bir erkek yakişikliysa veya parası varsa ona daha müsamahali oluyor çoğu insan bu gözler statuye gore aşık olanları bile gördü bu yazdigim benim kisisel dusuncem abaza denmesi bence dalga amaçli tavlayabilene fakir de olsa zengin de olsa insanlar gipta ile bakihor cunku o nedenle tavlayabilen ile tavlayamayan kendini begendiremeyen olarak bir fark var bence
Para, her şey de olduğu gibi ilişkilerde de para boyutu söz konusu. Para da statü getirir zaten genelde. Bu bir genellemedir istisnalar da vardır elbet. Para ve güzellik bitip gitti mi elde avuçta da bir şey kalmaz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Doğru demiş sayılır. Ortalama 25 yaşına kadar çirkin-yakisikli ayrımı vardır. 25ten sonra yerini fakir-zengin ayrımı alır.
Para=Statü~Kalite
Çapkin tavlama işini yapabilmiş birden fazla kisiye yüruyen erkeğe abaza cinsel durtüleri aşiri olup hic bir kizdan ilgi görmeyen erkeğe deniyor bence
Peki ikisini birbirinden ayırıp da ikinci seçenektekini aşağılamak ne kadar doğru? İkisinin de başlangıç noktası ve varmak istediği yer aynıyken neden çapkın güzel abaza kötü olarak sıfatlandırılıyor?
Abaza denen insanlarin yaklasimiyla alakali bence zaten o nedenle kizlari etkileyemiyorlar daha çok
Belki de nasıl yaklaşmaları gerektiğini bilmemektendir he? Öyleyse yeni soru, bir insan bir şeyi bilmediği için neden kötülenerek yargılansın?
Toplumsal ahlak cerçevesini herkes az çok bilir insanları rahatsiz edebilecek cumleleri hiç dusunmeden kurmak bilmemek degil gelisi güzel davranmaktir bence
Toplumsal ‘ahlak’ ‘edep’ ve ‘adap’ gibi terimlerin yok olduğu bir dönemde, bu terimlerin yerine ve işine geldiği gibi kullanılması da bi o kadar yanlış tabi.
Haklisiniz ayrica şu da bir gercek ki bir erkek yakişikliysa veya parası varsa ona daha müsamahali oluyor çoğu insan bu gözler statuye gore aşık olanları bile gördü bu yazdigim benim kisisel dusuncem abaza denmesi bence dalga amaçli tavlayabilene fakir de olsa zengin de olsa insanlar gipta ile bakihor cunku o nedenle tavlayabilen ile tavlayamayan kendini begendiremeyen olarak bir fark var bence
Para, her şey de olduğu gibi ilişkilerde de para boyutu söz konusu. Para da statü getirir zaten genelde. Bu bir genellemedir istisnalar da vardır elbet. Para ve güzellik bitip gitti mi elde avuçta da bir şey kalmaz.
Sizin dusunceniz de yanlis değil brnkm dedigim de acikcasi
Haksızsınız demedim ki, haklısınız tabi ki
Haklı olmak herzaman beni mutlu etmistir😁
Keşke bende öyle olabilseydim. O zaman benim hiç mutsuz olmamam lazımdı 😏😂
🤣🤣🤣ben de hep hakliyim ama hayat işte nerden vuracagi belli olmuyor
Haklı olmak hayata karşı güçlü kılmıyor işte bizi naparsın 😃
Valla zatrn doğruyu gören insanlar yanlişi düzeltebilseydi dünya böyle bir yer mi olurdu
Yanlışı görüp düzeltmesi gerekmiyor muydu
Bende isterim düzeltebilsin ama düzeltebiliyor muyuz her şeyi mantıklı düşün
Doğruyu gören değil yanlışı gören düzeltebilir 🤔😅
Sen çok yanlış anladın 😃
Dogruyu görebilen yanlışı fark etmistir ki dogru ne yanliş ne farkindadir yoksa dogru ile yanlisin ayrimini neye göre yapiyor bu insan
Sorunumuz da o zaten. Yanlışlar artık doğru oldu. Yanlış her şey doğru gibi arşılanır oldu.
O halde zenginler yaparsa çapkınlık, fakirler yaparsa abaza. Çok doğru bir tespit
👍🏻
Çapkın çapkındır abazada abazadir
Sen bir dehasın hanımefendi
teşekkür ederim valla güzel beynimi yormak istemiyorum 😂
Kullanıcı adına takıldı gözüm 😅
Gayet güzel 😂
Bende senin kunu okurken mustafa kazan okudum valla
İşte o isimle beyin kelimesi yan yana gelmeseydi keşke 😂
ZKN nasıl kazanı çağrıştırdı o güzel beynine acaba derken kullanıcı adın yine geldi aklıma 😂
Neyse valla 200 sayfa tarih ezberledim 🥺artık bitmek uzereyim iyi akşamlar teşekkür ☺️☺️
Bitmeyin edendim bitmeyin. Tarih ezbere olmaz, olmamalı. Tarih güzeldir, doğruysa tabi 😊