Geç uyanır erken kalkarım normalde ama biraz rahatsızlık yaşıyorum şu an o yüzden tüm uyku düzenim değişti.. Geçmiş olsun tüm hastalara.. Keyifli günler..
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ağrılarım var uyuyamıyorum. Kemoterapi aldım bu gün. Kusmaktan da acıdan da harap oldum
Oksureceksin bunun kaçışı yok.. en azından ardından bir hasar bırakmadan öksür 🤣 telofin ışığı beynimi kavuruyor mesela şu an ama gözlerimi kapatınca da sadece ağrı ile baş başa kaldığım için zaman geçmek bilmiyor... Telefon ışığı beynimi kavuşurken zaman bir şekilde geçiyor en azından 😅