Aile & Toplum Neden uyumadınız ya da uykunuz neden kaçtı? Feministst Takip Et Xper 3 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Benim birazcık sağlık sorunlarından sebep diyebiliriz Güncellemeler+1 yıl Su KS den gelen soldaki bildirimleri temelli silmek yok etmek diye bir sey yok mu ya Neden uyumadınız ya da uykunuz neden kaçtı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Renowation Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 65% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 370 cevap paylaştı. Aynen saglik sorunu agriya uyandim venöz tromboz 0 2 Yorumla Feministst +1 yıl Geçmiş olsun Yorumla Renowation +1 yıl Tesekkur ederim size de Yorumla
Efendibiri11 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Çok uyku uyuyamıyorum ben 0 4 Yorumla Feministst +1 yıl Günde kac saat uyursun mesela Yorumla Efendibiri11 +1 yıl 3 4 heralde Yorumla Efendibiri11 +1 yıl Bazen hiç uyumadığım oluyor Yorumla Feministst +1 yıl Cok az mış oda Yorumla
ancihancan Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Saat erken buralarda daha 0 3 Yorumla Feministst +1 yıl Gü nay dın lar Yorumla ancihancan +1 yıl Teşekkürler. Sizde de iyi geceler Yorumla Feministst +1 yıl Tesekkur ederim 🙂 Yorumla
ByThree Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Uyuyamadık işte söylenmez… 0 26 Yorumla Feministst +1 yıl Anladım zaten söyleme Yorumla ByThree +1 yıl Ne anladınsa artık umarım ayıp bişey değildir.😒😒 Yorumla Feministst +1 yıl Söylenmez dediğine göre... Beni alakadar etmeyen bir seymiş onu anladım Yorumla ByThree +1 yıl 🤔 Yorumla Feministst +1 yıl Düşünüce bir sey yok sen söylenmez dedim ne de anladım söyleme dedim ayıp bir sey algıladığım yok yani relax Yorumla ByThree +1 yıl Tamam tamam.😇👋🏻👋🏻👋🏻 Yorumla Feministst +1 yıl Kendi yazdığımı tercüme ediyorum pardon bla bla bla olmus klavyem sağolsun düşüneceğin bir sey yok sen söylenmez dedin bende anladım söyleme demek istedim ayıp bişe filan gelmedi aklıma rahat ol dedim Yorumla ByThree +1 yıl Tamam bi öncekinde anladım ve inanıyorum. Ayıp bişey gelmedi. Anlaştık.😎 Ayıp bişey ne onu da bilmiyorum zaten.😀😀😀 Yorumla Feministst +1 yıl Peki neden söylenmez dedin Yorumla ByThree +1 yıl Ayıp ayıp.. Yorumla Feministst +1 yıl Aman sende ya tamam git baska yeri karala sus ciz kafana göre 🤣 ötede oyna Yorumla Feministst +1 yıl *Sus çiz yazmadım ben yaz çiz yazdım bu kalvye yürek yemiş bugun 🤣 Yorumla ByThree +1 yıl 😒🫤😕 Peki gidiyorum. Daha da dönmemek üzere…😏😌😐 Yorumla ByThree +1 yıl Gitme diyosun yani?🤔 Yorumla Feministst +1 yıl Ya nerde dedim öyle bişe gidiyorum diyenin üzerine laf söylenmez bende söylemedim 🤣 Yorumla ByThree +1 yıl Ben de sandım ki pişmansın bi şans daha istiyosun.. 😑😑😑 Yorumla ByThree +1 yıl Her şey bi yalan mıydı yani?😔😞 Yorumla Feministst +1 yıl Yalvarırım gitme ne olur terketme sayfamı ne olur ne olur 🥺ayaklaarına kapanırımki nolur 🤣🤣🤣🤣 Yorumla ByThree +1 yıl Haykır beni sevdiğini herkes duysun istiyorum.. 😀😃😀 Nikahımıza davet sonra bütün herkesi…😎😏😀😄 Yorumla Feministst +1 yıl Anlasıldı bunları söylemek isteyipte söyleyemediğin kişi var ama bana değil ona söyle sana tavsiyem bu olur 🤣 Yorumla ByThree +1 yıl Yok yahuu baksana bana sence hiç öyle birine benziyor muyum. On sefer haykırmıştım valla.. 😌 Yorumla Feministst +1 yıl Şizofren taklidinde müksün 🤣 Yorumla ByThree +1 yıl 😅😅 Teşekkür ederim aşkım. Hadi akşam görüşürüz kaçtım ben… 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻😀😃😄😂🤣😅 Yorumla Feministst +1 yıl Ekmek almayı unutma kafanı kırarım biliyorsun 🤣 Yorumla ByThree +1 yıl Vayy süpersinnn…🥰🥰🥰 Yorumla u lotus-patra +1 yıl 🙄 Yorumla
NükleerBaşlıklıAdam Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Kafam güzel 1 8 Yorumla Feministst +1 yıl Alkol mü aldın Yorumla NükleerBaşlıklıAdam +1 yıl Evet hepsi varr ne ararsan Yorumla Feministst +1 yıl Nasıl yani Yorumla NükleerBaşlıklıAdam +1 yıl Ne nasıl Yorumla Feministst +1 yıl Hepsi derken neyi kast ettin Yorumla NükleerBaşlıklıAdam +1 yıl Bişeyler DHA var ama burada ne söyleyecem :) Yorumla Feministst +1 yıl Tamam geçmiş olsun yakın zamanda ayılman dileğiyle Yorumla NükleerBaşlıklıAdam +1 yıl Hahha sağol Yorumla
Ata44 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Uyumadım sssSSs 0 4 Yorumla Feministst +1 yıl SS ss ne Yorumla Ata44 +1 yıl Rondom Yorumla Feministst +1 yıl Tamam Yorumla Ata44 +1 yıl Ok Yorumla
Bahremaslan Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl İşe gitmek için uyandım 0 3 Yorumla Feministst +1 yıl Sanada gü nay dın lar seda sayan günaydınından Yorumla Bahremaslan +1 yıl Aman sevmem o kadını normal günaydın için teşekkür ederim :) Yorumla Feministst +1 yıl Ahaha🤣 rica ederim ama enerji veriyor yinede o nasıl bir gü nay dın demektir Yorumla
Buseelif3501 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 98% +1 yıl İşe gideceğim 0 4 Yorumla Feministst +1 yıl Aa yeni uyandın ozaman gü nay dın lar bak sana seda sayan gibi günaydın dedim 🤣 Yorumla Buseelif3501 +1 yıl Teşekkür ederim sanada Yorumla Feministst +1 yıl Bende tesekkur ederim 🙂 Yorumla Buseelif3501 +1 yıl Rica ederim Yorumla
koreanturkey Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 53% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Geçmiş olsun 0 5 Yorumla Feministst +1 yıl Tesekkur ederim🙂 Yorumla Feministst +1 yıl Koreliler son zamanda mı ilgini çekti yoksa ilgin eskiden mi geliyor Yorumla koreanturkey +1 yıl Ablam uzun zamandır ilgiliydi dalga geçerdim ama bundan beş yıl önce ksden bir kız sevdirdi ve gitti :( Yorumla Feministst +1 yıl Olsun sevmek güzeldir Yorumla koreanturkey +1 yıl Aynen Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl İçiyorum 0 8 Yorumla Feministst +1 yıl Ne içiyorsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Viski Yorumla Feministst +1 yıl Hangisinden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Jb içiyorum Yorumla Feministst +1 yıl Neden içiyorsun alıskanlıkmı öylesinemi efkar dağıtma vs vs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl her şey diyebilirim Yorumla Feministst +1 yıl Yarasın ozaman Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Saol Yorumla
Romantikadam10 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Geçmiş olsun 0 3 Yorumla Feministst +1 yıl Tesekkur ederim 🙂 Yorumla Romantikadam10 +1 yıl Rica ederim de noldu neyin varr Yorumla Feministst +1 yıl Benim bir deyim yok cok sükür hastam vardı atesli Yorumla
Kslgkn Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 333 cevap paylaştı. Yeni uyandim 0 2 Yorumla Feministst +1 yıl Günaydın Yorumla Kslgkn +1 yıl Günaydın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Aynen saglik sorunu agriya uyandim venöz tromboz
Geçmiş olsun
Tesekkur ederim size de
Çok uyku uyuyamıyorum ben
Günde kac saat uyursun mesela
3 4 heralde
Bazen hiç uyumadığım oluyor
Cok az mış oda
Saat erken buralarda daha
Gü nay dın lar
Teşekkürler. Sizde de iyi geceler
Tesekkur ederim 🙂
Uyuyamadık işte söylenmez…
Anladım zaten söyleme
Ne anladınsa artık umarım ayıp bişey değildir.😒😒
Söylenmez dediğine göre... Beni alakadar etmeyen bir seymiş onu anladım
🤔
Düşünüce bir sey yok sen söylenmez dedim ne de anladım söyleme dedim ayıp bir sey algıladığım yok yani relax
Tamam tamam.😇👋🏻👋🏻👋🏻
Kendi yazdığımı tercüme ediyorum pardon bla bla bla olmus klavyem sağolsun düşüneceğin bir sey yok sen söylenmez dedin bende anladım söyleme demek istedim ayıp bişe filan gelmedi aklıma rahat ol dedim
Tamam bi öncekinde anladım ve inanıyorum. Ayıp bişey gelmedi. Anlaştık.😎 Ayıp bişey ne onu da bilmiyorum zaten.😀😀😀
Peki neden söylenmez dedin
Ayıp ayıp..
Aman sende ya tamam git baska yeri karala sus ciz kafana göre 🤣 ötede oyna
*Sus çiz yazmadım ben yaz çiz yazdım bu kalvye yürek yemiş bugun 🤣
😒🫤😕 Peki gidiyorum. Daha da dönmemek üzere…😏😌😐
Gitme diyosun yani?🤔
Ya nerde dedim öyle bişe gidiyorum diyenin üzerine laf söylenmez bende söylemedim 🤣
Ben de sandım ki pişmansın bi şans daha istiyosun.. 😑😑😑
Her şey bi yalan mıydı yani?😔😞
Yalvarırım gitme ne olur terketme sayfamı ne olur ne olur 🥺ayaklaarına kapanırımki nolur 🤣🤣🤣🤣
Haykır beni sevdiğini herkes duysun istiyorum.. 😀😃😀 Nikahımıza davet sonra bütün herkesi…😎😏😀😄
Anlasıldı bunları söylemek isteyipte söyleyemediğin kişi var ama bana değil ona söyle sana tavsiyem bu olur 🤣
Yok yahuu baksana bana sence hiç öyle birine benziyor muyum. On sefer haykırmıştım valla.. 😌
Şizofren taklidinde müksün 🤣
😅😅 Teşekkür ederim aşkım. Hadi akşam görüşürüz kaçtım ben… 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
😀😃😄😂🤣😅
Ekmek almayı unutma kafanı kırarım biliyorsun 🤣
Vayy süpersinnn…🥰🥰🥰
🙄
Gecmis olsun neyin var
Kafam güzel
Alkol mü aldın
Evet hepsi varr ne ararsan
Nasıl yani
Ne nasıl
Hepsi derken neyi kast ettin
Bişeyler DHA var ama burada ne söyleyecem :)
Tamam geçmiş olsun yakın zamanda ayılman dileğiyle
Hahha sağol
Uyumadım sss
S
Ss
SS ss ne
Rondom
Tamam
Ok
İşe gitmek için uyandım
Sanada gü nay dın lar seda sayan günaydınından
Aman sevmem o kadını normal günaydın için teşekkür ederim :)
Ahaha🤣 rica ederim ama enerji veriyor yinede o nasıl bir gü nay dın demektir
İşe gideceğim
Aa yeni uyandın ozaman gü nay dın lar bak sana seda sayan gibi günaydın dedim 🤣
Teşekkür ederim sanada
Bende tesekkur ederim 🙂
Rica ederim
Geçmiş olsun
Tesekkur ederim🙂
Koreliler son zamanda mı ilgini çekti yoksa ilgin eskiden mi geliyor
Ablam uzun zamandır ilgiliydi dalga geçerdim ama bundan beş yıl önce ksden bir kız sevdirdi ve gitti :(
Olsun sevmek güzeldir
Aynen
Libidodan dolayi
İçiyorum
Ne içiyorsun
Viski
Hangisinden
Jb içiyorum
Neden içiyorsun alıskanlıkmı öylesinemi efkar dağıtma vs vs
her şey diyebilirim
Yarasın ozaman
Saol
Geçmiş olsun
Tesekkur ederim 🙂
Rica ederim de noldu neyin varr
Benim bir deyim yok cok sükür hastam vardı atesli
Alışkanlık.
Yeni uyandim
Günaydın
Günaydın