Yeni bi gelin geldi tüm gun yatio is yapmiyo diyorr "yapmam mi gerekiyor, hizmetci miyim, önceden yapmıyodum simdi değişmem" ama boyle olmaz. Ne yapsak etsek de boşasak bunları diyoruz ama abim halama "ben onu böyle seviyorum, evde de isi vakti gelince genelde ben yapabiliyorum, bazen brbr yapıyoz" diyomus. Kadin calisiyor dısarıda ofisi varmış orada onlarca erkek var bakışsalar bile zina, döv de akıllansın dedik ama ters cevap verdi abim, "nie dövelim ki insan değil mi o" dedi ama kadin kismi gorevi o yani yapacak ya da yapacak. Ne yapalım kadınla mı konusalim siz akil verin. Yakında kavga cikabilir akrabalar arasında, kendi evlerine cıkarsa cıkarsa iyice abimi eline alir kiz. Cok gıcık, "ozgurlukcuyum ben kadin hakki" falan diyor. "istediğimi yaparim bireyim" diyor, abime para vermiyor bazen ve her istediğini yapmıyor, peki demesi gereken yerde cevap veriyor, abim yapabilir ama o nie yapıyor. Kız iyice azitiyor bazen teyzemler çok rahatsız oluyor. Makyaş yapiyor dekolde giyiyar abim gozu kor olmus "hangi yıldayiz insanlari kisitlayamayiz düşun artık yakamızdan bıktım" diye bize kiziyor. Kari hic turk musluman orf adetlerine uymuyor nasıl ayıralım. Büyü yapmış olabilir mi hocaya goturelim mi? Akil verin lutfen abimi dinden bile cikarir bu kiz. Tanıdıklarin ağzina sakız oldu.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Çok fazla karı koca arasına girmeyin o halde iş sizin başınıza patlayacak
Kari da kariligini bilsin, yerini bilsin kari kismi ise gitmez evde mutfagini toplar cok konusmaz bu azitmis femişist
Kadın çalışıyorsa adam çalışmıyorsa yapmak zorunda değil nasıl bir kafa yapısı bu? Sizin gibiler yüzünden daha çok Bergen olacak
Bergen kim
Erkek şiddeti yüzünden gözüne kezzap atılıp kocası tarafından öldürülen bir sanatçı kuranın hiçbir ayetinde kadın ev işi yapsın diye geçmiyor
Erkek kadının ihtiyaçlarını karşılamak zorunda diyor ama bu durumda koca çalışmıyor eve para getiren kadın o kadae çalışıyor yoruluyor hayatında hiç çalıştın mı bilmiyorum ama çalışmak kolay değil
Ve abim ev işi yapıyor karı gibi, rezillik, elalem ne der
Niye rezillik olsun çalışmak daha zor
Valla ev işi yaptığına şükretsin sabahın körümde kalk akşam üstü eve gel insanda hal kalmıyor insanların dırdırını çekmek de cabası
Abim çok pasif saf bi herif oldu, karısını dinleyen biri oldu, o da onu dinliyor ama sadece kadın dinler bizim kültürümüzde. Kaynanam falan çok eleştiriyor. Akrabalar olay çıkarıcak yakında. Abimi ikna edemiyoruz "düşün yakamızdan bıktım biz böyle mutluyuz" diyor saf gibi. Hristiyan gibi oldular, pariste miyiz
Dinle evliliğin bağlantısını çözemedim eski Türklerde kadın çok ön plandaydı ve kadın cinayetleri olmazdı
Kadın cinayeti yok ki zaten bu durumda, abim ev işi yapıyo karısı çalışıyor ve bundan mutlu olduklarını, birbirlerini sevdiklerini falan söylüyolar, ama bu yanlış, örf var adet var çevre ne der. Bunları ayırmak lazım.
Onlar mutlu sen niye karışıyorsun ki
Toplumsal rollere uymuyolar adetlere aykırı günah ve burası Paris değil. Mutlu olsalar bile bu devam edemez. Kadın çok para kazanıyor ve bu durumdan memnun diye adam çalışmıyor, o da evde mutlu diye evde duruyor, yakında çocuğa da o bakar herhalde. Böyle saçmalık olamaz. Gitsinler israile madem.
Üzüldüm açıkcası sen bir kadınsın ve kendi hemcinsini bu kadar aşağılıyorsun erkeği bu kadar yüceltirsen her türlü şeyi yapar sonra niye kadın cinayetleri oluyor
Nerde büyüdün ya, türkiye bura alglslhlls benim gibi bir sürü insan var bu kafada.
Kırklareli de oturuyorum
Ne kadar boomerım dimi alflslhlslbl işte kamu spotu, böyle olmayın.
Döv de akıllansın ne ya hangi devirde yaşıyoruz ayrıca sizene onların hayatından karı koca rahatsız degılse sizin karışmaya hakkınız yok
Off ikisi de bole diyo, siz hristiyansaniz israile gidinnburası mıslumanların yeri bizim adetlerimize uymayan var olamaz, turan dursun ornek bak basina ne geldi aynisini yaparlar yani yapan cikar
Bu kadın evlendide size köle mı geldi insanları rahat bırakın sen kendı hayatına bak senın kocan senı dövsün o halde hoşuna gıdermı
Niye ben naptım be
Sen daha ne yapacan acaba
Ayırıcaz onları, ne kadar severlerse sevsinler, musluman mahallesinde salganyoz satarak barınamazsınız!!
Sen önce bi psikologa gıt bence yuva yıkanın yuvası olmaz bu uda unutma
Türkiye'de benim gibi konuşan bir sürü, hatta daha ağır muhafazakarlar var, hepsini psikoloğa mı göndereceksin akkglalhlsşv rahat yaşamak istiyorsun madem çare belli :)
Yuvası yıkanın yuvası olmaz bırakın kendi hallerine. Dinleri de hayatları da kendilerini ilgilendirir.
Sen önce o zihniyetini değiştir
Ne varmış? Dinimize laf mı atıyosun? Senin abin evde karı gibi iş yapsa, karı parası yese ve insanlar tatlı falan diye dalga geçse hoşuna gider mi? Gurursuzlar
Karı gibi iş yapmak ne demek ya? Bunda dalga geçilecek bi şey yok erkekler de gayet iş yapabilir bunun dinle ne ilgisi var? Bu sadece kadının görevi değil ki, kadına dayatılan algılardan bi tanesi. Sizin için doğru olan kadının hep iş yapması, söz dinlemesi, “peki” demesi, karşı gelmemesi ve dövülmesi öyle mi? Bu zihniyetle bir kadın olarak için nasıl rahat ediyor anlamıyorum. Neden kendini ve hemcinsini bu kadar küçük düşürüyorsun ki?
Ve daha da kotusu, kadin is yapıyo kendi parası var, yarın bi gun bi arsizlik yapsa kocası dovup kapiya koyamaz cunku kadın da bi birey olmus oluyo. Bu gumah ve topluma aykırı. Adamın sozu geccek. Esit sevgi saygı olursa kadin azitir. Neymiş "biz birbirimizi seviyoz düşun yakamızdan" oldu canım, çocuklarımızın ahlakı ne olcsk? Hristyianlar gibi puta taparlar yakinda.
Ben ne diyorum sen ne diyosun ya cidden umutsuz bi vakasın
Ben daha hiçbir şeyim, benden daha muhafazakar insanlar var türkiyede, götsen kafayı yersin herhalde qlglslhlwşvş nerede büyüdün sen? Bu kadar habersizsin.
Görsen* demek istedim
Habersiz değilim farkındayım, ama o koyun sürüsünün peşinden gitmek de bilinçlenmek de senin elinde.
İşte kamu spotu, millete öğretin yoksa böyle oluyorlar.
Abin karismayin diyosa size laf düsmez
Tabıkı dussr dinimizde bu var ailemizden sorumluyız burası paris degıl her istediğini yappamaz kadin kismi
Is konusunda haksizsin yapmak zorunda degil is yapmasi abine bir ikramdir ama dinimizde kadin cocugunu bile emzirmek zorunda degil ama giyim is tabiki haram ama abin müdhale etmedigi sürece siz ne yaparsaniz yapin degismez ve siz üstlerine gittikce kqdin abini size düsman eder
Nasi ya, bizde hep kari kismi itaat eder, burada abim evde kadin disarida is yapio abim ise gitmiyo yemek yapiyo rezillik ya komsular gorse ne der bi de tatli diyenler oldu midem bulanıyor
Googleden bak istersen dinimizde kadin kocasina itaat etmek zorunda hatdaha söyle bir hadis var kul kula secde edicek olsa kadinin kocasina secde etmesi emir olurdu diyor ama kadin is yapicak diye zorunluluk yok isterse yapmaya bilir yaparsada sevap kazanir kocasina ikram oldugu icin. Ve kazandigi parada hayir etmez cünkü acik sacik halde üstelik erkeklerin icinde. Ama dedigim gibi üzerlerine cok giderseniz abini size karsi düsman eder. Kendi hallerine birakin insallah 1 gün abin uyanir
Sekuler cevreye taşıncaz diyolar, napıcaz bilemiom hrıstıysn oldular iyice ateist oldular off
Onlar mutluysa elinizi çekin onlardan
GUNAH BURASI MUSLUMAN AILESİ PARİS DEĞİL MUSLUMAN ULKE
Herkes kendi günahıni çeker size ne oluyor madem günahı sevabı biliyorsunuz ailenin arasını bozmanın bosanmalarinin ne demek olduğunu da bikin İslami kendi emellwrinize alet etmeyin
Nasil yanı, dinimizde aıleyi cehenemden korumak vardir. Bizşm orflerimize göre yasamak zorunlu yoksa var olamazlar!!
İyiliği söylemişsiniz karşı taraf buna yanasmayip bı yol seçmiş kaldiki abinde oda ayrı birer insan ve bu yolda ilerlemek istemişler bu noktadan sonra ne yapabilirsiniz peki dinimizde boşanmaları için insanların kuyusunu kazmak nasıldır onu dusundunuzmu
Bilmiyoum, senin abin evi toplasa bulasik yikasa, karı parasi yese ve millet tatli diye dalga geçse utanmaz misin.
Utanacak ne var bunda bu onların hayatı nasıl mutluysalar öyle olsunlar
Nasıl ya of nasıl bi çevrede büyüdün sen
Sandığından daha çok bilirim anlattigin çevreyi bende öyle bı cevrde. Büyüdüm ve örf adet gelenek inanç bunlara hakimim ama senin düşüncelerin yaptiklariniz gerçekten çok kötü
Abin müdahale etmezse hiçbir şey yapamazsınız.
Nasi mudahale etmesınıs sağlariz? Kari kismi soz dinler kole gibi olur bu iyice kudyruk nası abimi gaza getircz
Gaza gelmez ancak kendi görür. Şu an kör ve korkarım kör kalacak.
Sorma, karisi yeterince kazaniyo diye kendi ise bile gitmiyo, camasirlerini kendi yikiyo yemek yapiyo akrabalar kafasını kırcak yakında neden mal bu kadar abim
Aynı evde misiniz?
Sorunu aşmanız çok kolay
Napicaz
Burdan yazabılır mısınnerkek eklemiyorum
Yemicez seni korkma sanaldasın
Yürü gıt evlıyım
Ee nolmuş yani? İnsan yemiyoruz bu ne ego bu ne önyargı
Abin gece cok yoruyor sanirim
Abim evde ıs yapıyo bu kari calisiyo dinimize uygyb mu elalem dalga geciyor
Ozel hayatlari isterse ayaklarini yikar kime ne
Hayir kadin kısmi soz dilicek kayınvalide ne isterse o itaat edicek paris değil bura dinimize uygun olcsk hersey. Turan dursun ornek hristiyan olursa oyle olurlar
Iui abine anlat
Ben evlensem ne anne ne baci alirim karimi bas basa yasarim
Evde yemek de yaparsin sen, senin gıbılerden beklenir, kadin da para kazansın oh mıs. Iyı kafa. Cehennemde kurtarmaz sizi para.
Ben aşciyim neden yapmiyayim en kral yemegi 30 dk da yaparim 11 saat calisiyorim eve gelmeden zTen tum malzememi hazilarim yaparim ;)
Ben calismadan duramam ki zaten canim benim
Evi de toplarsin sen, camasir da yikarsin pis, karin is yapar ofiste erkeklerle brbr sen de ağzin acik bakarsin. Kadin kisminin parasi olmaz, yoksa azıtır sapıtır. Amamsiz bilmezsiniz
Size ne alan memnunsa karışmayın a…
Kadını anlattim ama, dinimizr uygun değil bunlar, o kari seytan. Dov diyoz "neden" diyo iyice ingiliz oldular basimiza hristiyan gibi gezerlr yakinde atehhist yaptı abimii
Peki karı koca arasına girmek dedikodusunu yapmak laf taşımak dolduruşa getirmek !!! Bunlar daha büyük şeytanlık. Girme
HSYİR DİNİMİZE UYSUNLAR DİYE UĞRAŞIYOZ KURTARMAK İCİN dini vecibelerimizi yeine getirmek seytanlık diyosan hristiyan ülkesıne gıt hındıstana isrsile git orada hristiyanlar cok ve özguürler
Ulan Allah insanlara din veriyor kitap veriyor ve serbest bırakıyor. Siz Allahtan üstün müsünüz ki müdahale ediyorsunuz hayatına !
Haşa ne demek o ya
Ee O zaman Allah’ın yapmadığını sizde yapmayın
Profilinde paylaştıkların arasında kocanı aldatmışsın halen din din diye ortalıkta geziniyorsun ahah :D
Çingene evine benziyo
Dınımıza gore yasamak congenelik mi be
Ev işine gelinin dahil olmaması dine karşıtlık mı oluyor
Her şeyi dine bağlayıp kendinizi haklı çıkarmayı ne kadar seviyorsunuz
Bünyeleriniz itaatkar olmaya bayılıyor siz dindarların
Evet kari kismi oyle olcak, abim evde is yapiyor orgu bile biliyor rezillik degilmmi?
Rezillik sensin ve senin bağnaz düşüncelerin
Dikis biliyor ya, pantlonu yırtılmıs makinada, "sen anlamazsın kız yıkasın niye aldın madem onu" diyoz ters ters bakio, kendisi dikmis dinimizde herkesin cınsıyetine göree davranması vardir bunlar dinden cikiyor iyice hristiyanlara donduk bu ne yaa şeriat gelsin cezalar gelsin artikkkk
Offf trolmğş ahsgshdjh
Ne of?
Abin ne yapiyor
Abım calismiyor zaten karım kazanıyor yeterince ıhtıyscımız yok diyor hatta evde ıs bile yapıyor ama elalemin mdiline düştü rezillik resmen peygamberımız erkek erkek kadin kadin gibi davrandın demiş, bunlar hristiyan oldu iyice. Dinsız gibi davrsnıio.
Din ile ne ilgisi var kızım o zaman normal
NASİ NORMAL YA ŞERİAT OLSA NOLURDU BİLİO MUSUB? paris degıl burası, karı kısmı itaat eder evden cikmaz bunlar iyice arsiz oldu. Erkek kismi is mi yaparmiş, dikis biliyor orgu bile biliyor "guzel oluyo yeni ogrendim" diyo utanmadan, komsular görse dedikodu ederler. Ayrııcaz bunları baska care yok.
Abin para kazanmiyorsa adamdan kim sayar onu
Aynen heh, neymiş busra yeterince kazaniyor zaten para, durumumuz iyi bilmem ne, bizim düzenimiz boyle diyor, kendi de evde is yapıyor yemek bile yapiyor evi toplar mı bi adam elalemin diline dustuk napsak da ikna etsek bilmiyom. Bıktım sizden gidin diyo devamli.
Kadın kazanip o çalışmıyorsa bunlar gayet normal
Sekuler cevreye taşıncaklarmiş, hristiyan yapar abimi korkuom
Kızım sorularına baktım komple hep dedikodu yapıyorsun sen müslüman olduğunu mu düşünüyorsun gerçekten
Elhamdulillah, sen degıl mısın? benim akrabalar boyle konuşsa biri vurur tüfekle oldurur herhalde. Ayip ya, dinimize laf etmeyin dine saygi
Saygisiz, turan dursun bi ornek mesela hristiyanlara, saygısızların sonu öyle olabilir musluman ülkede, israile gitmelisin hristiyansan hadi bay bay