Arkadaşlarıma hesaplarını ödetmekten çok utanıyorum. Napmalıyım?

Ben diyemem hesabını öde. İnşaAllah üniversiteye gidicem. Cafeye gidince hesabı öderken çok utanırım. Başkasına diyemem kendi hesabını öde. Bana ödetirler mi?
Güncellemeler
+1 yıl
yardım
Arkadaşlarıma hesaplarını ödetmekten çok utanıyorum. Napmalıyım?
Cevapla