İnsanlar doğup büyüyüp okuyup iş güç sahibi oluyor sonrasında evlenip bir yuva kuruyorlar nasipse çocukları oluyor sonrasında onları büyütmek ile uğraşırken hayat akıp geçiyor yaşlanınca da torun tombalak seviyorlar sonra imamın kayığına biniyorlar...
Hayat normal insanlar için kolay bir şekilde geçiyor ya peki yalnız insanlar ne olacak onlar yaşlanınca ne yapacaklar neye tutunacaklar ölmek isteyince de hemen ölünmüyor tek başlarına yazık değil mi onlara?
Hayat normal insanlar için kolay bir şekilde geçiyor ya peki yalnız insanlar ne olacak onlar yaşlanınca ne yapacaklar neye tutunacaklar ölmek isteyince de hemen ölünmüyor tek başlarına yazık değil mi onlara?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer