Aile & Toplum Güzel havalarda en çok neyi yapmayı özlediniz? KözGetirin Takip Et Xper 6 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Ben arkadaşlarımla artık sahile gitmek, uzun uzun sohbet etmek istiyorum... Donduk yeter artık :( Güzel havalarda en çok neyi yapmayı özlediniz? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
umursamazbirkedy_ Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Gece yürüyüşlerini çok özledim. Hava asla kararmıyordu sıcak havalarda resmen. Saat 10 bile öğlen sıcaklığı vardı... Bunu çok özledim. 1 0 Yorumla
Avukat1Hanım Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Şöyle sıcacık bir sahilde uzanıp güneşlenmeyi o kadar çok özledim ki.. kışı sevmiyorum cidden dubaiye felan mı yerleşsem 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Ben hiç evden dışarı çıkmıyorum her mevsim evdeyim hava güzel ya da kötü ne olursa olsun hep evde duruyorum 0 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Öyle özlediğim pek şer yok yağmurlu karlı havaları seviyorum 0 0 Yorumla
majestetuncay Takip Et Mentor Yaş: 40 +1 yıl yüzmeyi özledim..çünkü spor salonunun havuzu da olsa, açık havada yüzmenin keyfini vermiyor.. 0 0 Yorumla
ByServant Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Genelde birkaç arkadaşımla görüşürüm.Çok fazla etkinlik seven biri değilim. 0 0 Yorumla
fısıltımdaboğuldum Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Piknik yapıp voleybol oynamayı 🙆🏻♀️ 0 2 Yorumla Ben_arıza +1 yıl Kızları kesmeyi😆😅🤣 Yorumla fısıltımdaboğuldum +1 yıl @Ben_arıza puahahha Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Çıkıp dışarda dolaşmayı 0 0 Yorumla
GizemliStalker Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Dışarıda üşümeden gezmeyi özledim artık 0 0 Yorumla
windman107 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. Tişört giymeyi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Gece yürüyüşlerini çok özledim. Hava asla kararmıyordu sıcak havalarda resmen. Saat 10 bile öğlen sıcaklığı vardı... Bunu çok özledim.
Şöyle sıcacık bir sahilde uzanıp güneşlenmeyi o kadar çok özledim ki.. kışı sevmiyorum cidden dubaiye felan mı yerleşsem
Ben hiç evden dışarı çıkmıyorum her mevsim evdeyim hava güzel ya da kötü ne olursa olsun hep evde duruyorum
Öyle özlediğim pek şer yok yağmurlu karlı havaları seviyorum
yüzmeyi özledim..
çünkü spor salonunun havuzu da olsa, açık havada yüzmenin keyfini vermiyor..
Genelde birkaç arkadaşımla görüşürüm.Çok fazla etkinlik seven biri değilim.
Denize girmek istiyorum artık
Piknik yapıp voleybol oynamayı 🙆🏻♀️
Kızları kesmeyi😆😅🤣
@Ben_arıza puahahha
bikini ile denize girenleri
Çıkıp dışarda dolaşmayı
Dışarıda üşümeden gezmeyi özledim artık
Gezmeyi arkadaşlarım ile
sahilde arkadaşlarla mojito içmeyi. :((
Sahilde yürüyüş yapmayı özledim.
Sahilde durmayı
Koşmayı
Gezmeyi tabiki de
Tişört giymeyi