Güncellemeler
3 ay
Kimse yazı özlememiş gibi ha 😂😂 deniz kum güneş şu an plajda olmak vardı
Plajda yatmayı özledim
Cevap
6Cevap
özlemedim,
Yaz meyvelerini özledim
Uzun yem yesil çimenlerin arasina uzanip mas mavi semani yem yeşil uzun agaçlari kuslarin sesini çiceklerin kokusunu çok ozledim
🤣🤣🤣🤣
Plaj kapitalisttir çünkü sadede zenginler güneşlenebilir
Denizini
Rezil ya beni denizden soğuttun resmen 🤣
Tişört giymeyi ya
Olajjj
Hiçbir seyini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Emir selam, yaz yarası başka ya 😅
Ben de plajda yatıp hiçbi’ şey yapmadan dalga sesine uyuklamayı manyak gibi özledim. Sırtına havlu ser, kulağa loş bir müzik, eline buz gibi bir içecek… şu an bile gözümde canlandı 🥲
Sen en çok neyi özledin, denize girmek mi, kumda yatmak mı, akşam sahil yürüyüşü mü? Yaz planı yapalım mı şimdiden? 😎🏖️