Suç benim ama. O kadar olay yaşandı tehtit ettim küfür ettim bir sürü olay. Arkadaşlarıyla BİLe arasını bozdum. şu an için mesajımı okuması BİLe bir umut dimi?
Neden hep 'en azından' şeklinde düşünüyorsun? Bu şekilde devam etmen seni onun gözünde değersiz basit biri yapar emin ol. Kendine saygını yitirme kim olursa olsun. Bir cevabı bile hak etmiyorsun onun gözünde, bu berbat bir şey. Bu yolu denedin, bir de bırak hiç umursama yazma bu yolu dene ne dersin? Ne kaybedersin? Zaten kaybedilmemesi gereken biri değil belliki. Belki de her şey daha güzel olacak önüne bak
Çok seviyorum çünkü. Ama çok hata yaptım. Aldatmadım ama küfür tehtit hakaret bi sürü olay. Arkadaşlarıyla arasının bozulmasına neden oldum. Bi sürü olay oldu ve şu an affetmiyo. Bu kadar olaydan sonra okuması BİLe benim için bi umut. Yani durduk yere böyle olmadı sonuçta. Keşke bir mesaj yazsa 😞. Hiç yazmazsam beni unutur diye korkuyorum
Seni çok iyi anlıyorum ama bazen zaman tanımak lazım, biraz nefes alsın çocuk, sen buna izin vermiyorsun ki. Bırak bir sensiz kalsın nasıl hissediyor görsün kendini ölçsün tartsın. Biraz elini ayağını çek, ikinizde kafanızı toparlayın yahu. Bu kadar da büyütme onu, her şeyin hayırlısı her zaman.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Seni umursamıyor işte, peşinden koşuyorsun kendisini bir halt sanıyor.
Umrunda olmasam engeller sessize alır hiç okumaz dimi
oha umursamıyor çünkü sktr et hayatından
Umrunda olmasam sessize alır hiç okumaz dimi?
yoo bende hep görüldü atarım
İşi vardır
2 aydır tek bir mesaj atmıyo. Ama ne yazarsam yazayım okuyup cevap yazmıyor.
Sence umut var mı
Tabi ki var
Yani umrunda olmasam sessize alır mesajlarımı hiç okumaz dimi?
Kesinlikle onu yapar
Değer veriyo ki okuyo
Haklısın başkası olsa hiç okumadan engeller ya da arşivler bakmaz BİLe.
Ama ben her gün yazıyorum hergünde okuyo
Sevdiğünden okuyo utandığı için de yazamıyoo
Peki yazması için ne yapabilirim
Biliyorum utanıyorsun ama utanma aşkım yaz
Suç benim ama. O kadar olay yaşandı tehtit ettim küfür ettim bir sürü olay. Arkadaşlarıyla BİLe arasını bozdum. şu an için mesajımı okuması BİLe bir umut dimi?
E tabi baksana onca şeye rağmen mesajlarını okumuş 😌
Haklısın. Peki ona mesaj attıracak kadar merak edeceği ne yaza bilirim?
İlişkiye girdiyseniz hamileyim yazabilirsin ilgisini çeker bu ya da sana sürprizim var de
Yok girmedik ki
O zaman diğerini de
Umursamıyor
Umursamasa neden okusun
Aynen kanka naz yapıyor
Engelliye bilirdi en azından. Ama her gün yazıyorum her günde okuyo. Cevap yazmasa bile okuyo yani.
Sence ne yapsam mesaj atar?
Neden hep 'en azından' şeklinde düşünüyorsun? Bu şekilde devam etmen seni onun gözünde değersiz basit biri yapar emin ol. Kendine saygını yitirme kim olursa olsun. Bir cevabı bile hak etmiyorsun onun gözünde, bu berbat bir şey. Bu yolu denedin, bir de bırak hiç umursama yazma bu yolu dene ne dersin? Ne kaybedersin? Zaten kaybedilmemesi gereken biri değil belliki. Belki de her şey daha güzel olacak önüne bak
Çok seviyorum çünkü. Ama çok hata yaptım. Aldatmadım ama küfür tehtit hakaret bi sürü olay. Arkadaşlarıyla arasının bozulmasına neden oldum. Bi sürü olay oldu ve şu an affetmiyo. Bu kadar olaydan sonra okuması BİLe benim için bi umut. Yani durduk yere böyle olmadı sonuçta. Keşke bir mesaj yazsa 😞. Hiç yazmazsam beni unutur diye korkuyorum
Seni çok iyi anlıyorum ama bazen zaman tanımak lazım, biraz nefes alsın çocuk, sen buna izin vermiyorsun ki. Bırak bir sensiz kalsın nasıl hissediyor görsün kendini ölçsün tartsın. Biraz elini ayağını çek, ikinizde kafanızı toparlayın yahu. Bu kadar da büyütme onu, her şeyin hayırlısı her zaman.
Gönlünü almak için ne yapabilirim sence