bana sorarsan, eğer o çocuk seni kafasından silseydi çoktan seni engellemişti, görüldü bile atmazdı. ya seni deniyor, ya bundan zevk alıyor, ya da sana hala ilgisi var ama kafası karışık.
Haklısın. Hiç kimse istemediği birinin mesajını okumaz ki. Merak etse bile bi kere okurdu. Ben her gün yazıyorum hergünde okuyo. Ama neden cevap yazmıyor onuda anlamış değilim. Bu kadar süründürmesi abartı değil mi? Tamam hatalarım oldu ama kaç kere özür diledim. Sevmese küfür eder en son yazma bana derdi dimi?
normalde bu kadar süründürmesi abartı olur. ama benim düşünceme göre şu an başka kız veya kızlarla yazışıyor. bu yüzden sana cevap vermese bile yalnızlık hissetmiyordur. eğer şu an konuştuğu kız veya kızlar olmasa emin ol bu kadar uzun kimse süründürmezdi. bence senin ne kadar ileri gidebileceğini de test ediyor böylece. senin ona muhtaç oluyormuşsun gibi görünmenden zevk alıyordur, egosunu tatmin ediyordur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
yani hala konuşmuyonuz kanka, seninle konuşmak gibi bir amacı yok çocuğun. üzgünüm
İstemese neden okusun mesajlarımı?
Mesajlarını okuyor susuyor derken? Sen yazmaya devam ediyorsun ama cevap vermiyor mu?
Evet aynen öyle
Yazma
Ama çok seviyorum dayanamıyorum yazıyorum sürekli
Değersiz basit görünüyorsun ama daha mı iyi yani? Bir de yazma bakalım ne olacak
2 aydır niye mesaj atıyon ki ne gerek var
Seviyorum
Tatmin ediyor kendini.
Nasıl yani
G*tünü kaldırmışsın o yüzden
Napıyım peki?
Çok seviyorum dayanayıp yazıyorum sürekli. Oda okuyo ama cevap yok
Sen seviyorsun o istemiyor bu kadar. Kimseyide kendinden fazla sevme çünkü o sevgiye layık değiller
Çok seviyorum ama
Ayy napıyorsan yap kime ne anlatıyorum. Yazık ya
Susması da bir acayip
Aynen. Neden okuyo ki
İstemiyosa mesajı okumaz bile dimi?
Seni aldatıyor
Nasıl yani
harbi çocukmuş bence
Neden ki
cevap verirse daha çok problem olacağını bildiği için susmayı tercih etmiş. "harbi" derken "hakikatli" demek istedim. herkes böyle susamaz. iyi yapmış
Ama okuması iyi bişey mi? Yani umut açısından
bana sorarsan, eğer o çocuk seni kafasından silseydi çoktan seni engellemişti, görüldü bile atmazdı. ya seni deniyor, ya bundan zevk alıyor, ya da sana hala ilgisi var ama kafası karışık.
Haklısın. Hiç kimse istemediği birinin mesajını okumaz ki. Merak etse bile bi kere okurdu. Ben her gün yazıyorum hergünde okuyo. Ama neden cevap yazmıyor onuda anlamış değilim. Bu kadar süründürmesi abartı değil mi? Tamam hatalarım oldu ama kaç kere özür diledim. Sevmese küfür eder en son yazma bana derdi dimi?
normalde bu kadar süründürmesi abartı olur. ama benim düşünceme göre şu an başka kız veya kızlarla yazışıyor. bu yüzden sana cevap vermese bile yalnızlık hissetmiyordur. eğer şu an konuştuğu kız veya kızlar olmasa emin ol bu kadar uzun kimse süründürmezdi.
bence senin ne kadar ileri gidebileceğini de test ediyor böylece. senin ona muhtaç oluyormuşsun gibi görünmenden zevk alıyordur, egosunu tatmin ediyordur.
Birisi olsa engeller ben sürekli yazıyorum çünkü. Hayatında biri varsa illaki mesajlarımı görür. Aramalarımı görür
Bu arada bahsettiğim kişi bir kadın