
Tek başıma çay keyfi, valla mis gibi ohh😀😀😀

Gece ya gecenin sessizliğinde oturmayı, o verdiği huzuru çok seviyorum.
Herkes soruyor gece ne yapıyorsun diye, ben de ne yaptığımı bilmiyorum sadece otursam bile huzur doluyorum. Saatin nasıl geçtiğini bile anlamıyorum.
Tam bu an bu saatler.
Yalnızlığım, TV, battaniyem ve çayım. 🤩
Olur gel bebekim 😘
Beni niye çağırmıyorsun Süveyda hanm. Alındım. Gücendim
Hemen gelirim
Çaya 10tl vermekten çok yoruldum müzdaripim 😔
Güzel demleyemiyorum o yüzden size gelim işte 👉🏻👈🏻
Cevap
40Cevap
Aynen afiyet olsun.. Bu saatler dinlenme huzur miss.. İyi akşamlar dilerim herkeze..
Tam şu an.
Çayımı, sigaramı içerken bir taraftanda müzik.
En sevdiğim saatler.😊🚬☕
Yok valla hiç gıcır değil, uğraşıyorum da cıks olmuyo. 😊
Hadi inşallah.🙏🌺
İşimin gücümün bitip odama çekildiğim akşam saatlerini seviyorum
Benim belirlediğim sevdiğim bir saat aralığı yok gündüz olunca iyi gece olunca hüzünler başlıyor keşke kafama reset atabilseydim🤷♂️
Havanin yeni yeni aydinlanmaya başladığı vakitler. Sabah 5-7 arasi bir de doğayla iç iceysen offf çok iyi
Sabah erken saatleri ve akşam gece birleşimi saatleri 9-12
ooo bende tam şimdi çayı demledim yanına çerez tatlı ohh mis
Akşam 5'ten sonrası en sevdiğim saatler çünkü paydos saati
Gececi iken 02.00 ile 04.00 arası idi. Ama uzun zamandır akşam 8 ile 00.00 arası seviyorum
Bazen çay olmasaydı ne yapardım diye hayatı sorguluyorum
Tamamen karanlık çöktükten, uyuyana kadar olan süre..
Tam da bu saatler..
Sabah kahvaltısı...
Çünkü gece yemek yemiyorum. Sabahleyin acıkmış oluyorum. Demli bir çaya da hayır diyemiyorum. Çünkü ayıltıyor.
Geceleri başımı yastığa koyduğum an. Keşke hep böyle olsa diyorum sessiz sakin hiç çıt yok ne evde nede dışarıda çok güzel
Şimdi onunla konuştuğum her ânı parça parça ele almam gerekiyor.
O kekler gerçek deme sakın yiyememde şimdi 😀
Afiyet olsunn. Akşam saatlerini seviyorum.
Sabah namazından sonra, gün ağırırken olan saat...
Tertemiz hava..
Gökyüzü..
Kuş sesleri..
Belli saat i yok çayın olduğu her yer ve her saat iyidir 😂
Güneşin batışı ile doğuşu arasındaki gece saatleri.
23 ile 02 olsa gerek bir kadeh rakı ve yüzleştiğin sessizlikteki tek gerçekler.
Geceyi seviyorum benn..
12-13 saatleri
Akşam saat 9dan sonrası benimmm..
Bu aralar gece. Çünkü evdeyim :)
Bu saatler de huzur akıyor.
En verimli geçirdiğim saatler
Bu saatten sabah 6 kadar olan saati severim
gün doğumu
gün batımı
gece
Her saatin ayrı bir güzelliği var
Günün ilk saatleri ve gece.
Gün batımı saatleri ve gece yarısı
19:00-01:00 çok hojdur
Akşam yemeği sonrası çay keyfisi 😊
Bu satler cayimida aldım mis mis🤗
uyku vaktinde ben mutlu oluyorum uyurken harika
Akşam ezanından sonraki saatler...
Mesaimin bittiği zaman aralığı.
Gece yarısından sonrası..
11 de kahvaltı saat i
Uyku saatinin geldiği an
Akşam 8-9 arasını baya severim.
akşam saat 18:00 sonrası
Tek kalabildiğim saatler😍
Gece , geceye bayılırım
Dikkat ettim de bütün günler berbat
Uyuduğum saat aralıkları 😂
Gece seviyorum
Gece saatleri
10:00 🖤4:00
Pardon 22:00🖤04:00
Sabah saatleri
Gece 1den sabah 8e
Gece 12-03 arası
Uyuduğum saatler 😂
Öğlen
Sabah uyandığım saat
3 gibi
00.00 sonrası
gece vakti
Sabahları severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?