Herkesin eşit oy hakkı olması mantıklı mı, saçmalık mı?

Kör cahil birinin de 1 oy hakkı var, üstün başarılar göstermiş bilim, edebiyat, sanat.. vs insanlarının da 1 oy hakkı var.
Sizce bu ülke için mantıklı hayırlı bir durum mu, yoksa aksine ülkeye zarar veren saçma bir durum mu?

Sizin bu konudaki fikir ve çözüm öneriniz nedir?
Herkesin eşit oy hakkı olması mantıklı mı, saçmalık mı?
Eşit oy hakkı mantıklı bir durum
Eşit oy hakkı doğru değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Herkesin eşit oy hakkı olması mantıklı mı, saçmalık mı?
Cevapla