Heterolu da oldu homolu da oldu. Şöyle ki evcilik oynarken bir kız beni dudağımdan öpmüştü. Evde annem babamı bazen dudaktan öpüşünce gördüğüm olurdu. O gördüğüm şekle benzediği için anlamıştım. Utanmıştım korkmuştum ama sonra unuttum gittim. Yine ilkokulda da bir erkek çocuk benim de hoşlandığım bir çocuk beni öpmüştü. Bunlar çocukken kimliği bulurken yaşanabilecek şeyler. Çocuklar bunları evde televizyonda, anne babasından görüp taklit ederek yapıyorlar. Merak ediyorlar öyle yapıyorlar. Ama bunlar oldu diye hiçbir çocuk ergenlikte sapık olacak ya da eşcinsel olacak diye bir kaide yok. Ben olmadım. Hatta şu an çok çok silik durumda hatıramda.
Benim dediğim çocukluk 6-8 yaş arasında öpüşme şeklinde oldu. Aşağıdakiler bire bir cinsellik yaşamış galiba. Bir çocuğun o yaşlarda cinsellik yaşamadı normal bir şey değil.
Kesinlikle. Ama cinselliğe çok yakın tarzda evcilikler, ileride hatırlayınca acayip psikoloji etkiliyor. Şimdi böyle şeyler yaşamış kimselerin suçu mu? 4-7 yaş civarında?
Hayır suç değil. Bunlar çocuklarım anne babalarını taklit etmesiyle bilinçsiz şekilde ne anlama geldiği bilinmeden yaşanmış şeyler. Sen büyüdükçe hatırladıkça bunların ne anlama geldiğini bilip üzüyorsun kendini. Saplantı haline getirme. Çocuktun ve neyin ne olduğunu bilmiyordun. Ama içini rahatlatmak için bir psikologa, psikiyatriste falan gidebilirsin. Kimse de yadırgamaz. Zaten onlar da yadırgarsa insan kime açacak derdini de kimden yardım alacak?
İlk ilişki o sayede oldu apartmanda kukusunu görmediğim kız kalmadı.
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hetero neyse de, erkek erkeğe veya kız kıza acayip psikoloji bozar. Mesela ben 2 türlü de yaşamışım, şimdi hatırlıyor hatırlıyor psikolojimi bozuyorum. Ha cinsel organlar birbirine girmemişti, bunu hatırlamak rahatlatıyor. Ne iğrenç seylermis meğer. Keşke aklımız başımızda olaymış da yapmasaydık. Şimdi böyle bir şeylerin yaşandığını gidip aileye nasıl anlatacağım.
Paylaşmaktan vazgeçip anlayabilecek birileriyle konuşmak güzel bir tercih. Baskı yaşıyorsam zaten öyle ebeveynlerden gizleyip belki anlayışlı farklı akrabalarla konuşabilirim.
Benim yaşadıklarım da büyük birileriyle değildi. Çok önemli bir konu aslında, aile ve toplum ilişkileri için. Ileride insanın kendisini çok suçlu hissetmesine sebep olabiliyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Heterolu da oldu homolu da oldu. Şöyle ki evcilik oynarken bir kız beni dudağımdan öpmüştü. Evde annem babamı bazen dudaktan öpüşünce gördüğüm olurdu. O gördüğüm şekle benzediği için anlamıştım. Utanmıştım korkmuştum ama sonra unuttum gittim. Yine ilkokulda da bir erkek çocuk benim de hoşlandığım bir çocuk beni öpmüştü. Bunlar çocukken kimliği bulurken yaşanabilecek şeyler. Çocuklar bunları evde televizyonda, anne babasından görüp taklit ederek yapıyorlar. Merak ediyorlar öyle yapıyorlar. Ama bunlar oldu diye hiçbir çocuk ergenlikte sapık olacak ya da eşcinsel olacak diye bir kaide yok. Ben olmadım. Hatta şu an çok çok silik durumda hatıramda.
Benim dediğim çocukluk 6-8 yaş arasında öpüşme şeklinde oldu. Aşağıdakiler bire bir cinsellik yaşamış galiba. Bir çocuğun o yaşlarda cinsellik yaşamadı normal bir şey değil.
Kesinlikle. Ama cinselliğe çok yakın tarzda evcilikler, ileride hatırlayınca acayip psikoloji etkiliyor. Şimdi böyle şeyler yaşamış kimselerin suçu mu? 4-7 yaş civarında?
Hayır suç değil. Bunlar çocuklarım anne babalarını taklit etmesiyle bilinçsiz şekilde ne anlama geldiği bilinmeden yaşanmış şeyler. Sen büyüdükçe hatırladıkça bunların ne anlama geldiğini bilip üzüyorsun kendini. Saplantı haline getirme. Çocuktun ve neyin ne olduğunu bilmiyordun. Ama içini rahatlatmak için bir psikologa, psikiyatriste falan gidebilirsin. Kimse de yadırgamaz. Zaten onlar da yadırgarsa insan kime açacak derdini de kimden yardım alacak?
İlk ilişki o sayede oldu apartmanda kukusunu görmediğim kız kalmadı.
Hetero neyse de, erkek erkeğe veya kız kıza acayip psikoloji bozar. Mesela ben 2 türlü de yaşamışım, şimdi hatırlıyor hatırlıyor psikolojimi bozuyorum. Ha cinsel organlar birbirine girmemişti, bunu hatırlamak rahatlatıyor. Ne iğrenç seylermis meğer. Keşke aklımız başımızda olaymış da yapmasaydık. Şimdi böyle bir şeylerin yaşandığını gidip aileye nasıl anlatacağım.
İçinde patlayacak duygular işte. Ya çocukluk ama o zaman her şey legal geliyor.
Aynen öyle, içinde patlayacak bastırmaya çalıştığın duygular şeklinde kalacak.
Umarım o baskı beyinde hasar bırakmaz. Daha ağır travmaları olanlar da var.
Çok doğru Expandable. Çok daha ağır travmaları olanlar var.
Paylaşmaktan vazgeçip anlayabilecek birileriyle konuşmak güzel bir tercih. Baskı yaşıyorsam zaten öyle ebeveynlerden gizleyip belki anlayışlı farklı akrabalarla konuşabilirim.
Mesela
Ban yayamıştım heterolu
E peki naptın soyleyebildin mi ailene?
Yok öyle değil mahalldeki çociklarla evcelik oynarken oldu büyük biri yapmadı
Benim yaşadıklarım da büyük birileriyle değildi. Çok önemli bir konu aslında, aile ve toplum ilişkileri için. Ileride insanın kendisini çok suçlu hissetmesine sebep olabiliyor.
Bemimki karşı cinsti aynı cinsimle olmadı hiç
Çocukluk diyip geçmelisin atlat o evreyi düşüncelerinde aşman lazım
Ya aynı cinsinle yaşamış olsaydın, nasıl hissederdin şimdi?
Takmazdım kafama çocukluk bu kötü hissetme