Arkadaşlar benim 4 yıllık bir birlikteliğim vardı. Geçen yıl sevgilimle bir kız meselesi yüzünden tartıştık. Konuyu detaylıca anlatamam ama çok kalbim kırılmıştı ve bu yüzden ayrılmak istedim. Sevgilim barışmak için çok ısrar etti yani hiç unutamıyorum ayaklarıma bile kapanmıştı ama affetmedim. Sonra da beni sevdiğini ve affetmediğim için bunu yaptığını yazıp intihar ettiği haberi geldi. Çok üzüldüm, kahroldum 6 ay kendime gelemedim. Ne hayallerimiz vardı.. Bu hale nasıl geldik hala aklım almıyor. 3 gün önce evde yalnızdım kapı çaldı açtım sevgilimin ablası 'Buyur abla' dedim. "Bana abla deme diye başladı hakaretler yağdırmaya başladı. Kardeşim senin yüzünden öldü! sorumlusu sensin.. deyince bende tepki gösterdim. Gitmesini söyledim tam kapıyı kapatacağım sırada üzerime saldırdı. Boğuşarak salona kadar girdik üzerime çıkıp beni boğmaya başladı. O sırada yanı başımdaki vazoyu gördüm can haliyle alıp kafasına vurdum ve kaçtım. O başından yaralandı benimde sağ elim kesildi. Mahalleye rezil olduk. Ambulans ve Polis geldi. Onu hastaneye götürdüler beni de karakola. Durumu aynen ifade ettim ama onu yaraladığım için benden şikayetçi olmuş. Yani arkadaşlar gerçekten bunun suçlusu sorumlusu ben miyim? Kardeşini ben öldürmedim hala ne istiyorlar benden? Evime kadar girip bana saldırdı belki vurmasam beni öldürecekti çünkü boğuyordu. Sizce bende ceza alır mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yok mu bir yorum yapacak. Siz değerlendiin benim ne suçun var?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer