Hayatta iki şeyden nefret ederim 1-Irkçılık ve 2-Kürtler :) Bunu dediğimde kardeş sen ırkçısın diyen oldu sizce de öyle mi?

Bence pek bir ırkçılık yok amma :))
yok ya ne alakası var :))
bence ölesin kardeşşş :(
ocaktan falan mısın? :P
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
şunu unutmayalım ki sadece kürtlerden ! biçok arkadaışm var siyahi olsun ermeni olsun israilli olsun ayırmam hiçirini ırkçılık yapmam ama bu başka yani !
Hayatta iki şeyden nefret ederim 1-Irkçılık ve 2-Kürtler :) Bunu dediğimde kardeş sen ırkçısın diyen oldu sizce de öyle mi?
Cevapla