Hava kapalı ama akalım arabaya bindim yürü bakalım tabii radyomuz da yine demet akalınn🙈😵💫😅 Havalar ne durumda bende her mevsim yazzzz🥰


Evdeyken kapalı uyar, dışarıdaysam açık olsun lütfen.
Teşekkürler 🌺
Kapalı hava basar beni, güneşli havaları severim
Cansın🙏
Sen denden koy artık alışkanlık oldu😂🙈
Cevap
17Cevap
Ben ikisini de seviyorum aslında 😊 daha doğrusu ikisinin de farklı zevki ve keyfi var. Bugünler de daha çok kapalı havada yürümeyi istiyor canım
Güneş 🌞 candırrrr
Tşk🙏🙏🙏
Mazoşist bir yönüm var evet😂🤣🙈
Kahretmesin evvet🤣🙈
Mersi
Tatlı 2 senedir yemiyorm
😂😂😂😂
Uyumak istiyorsam kapalı, cosmak istiyorsam güneşli
Açık hava ahh Akdenizde olmak vardı mis gibi berrak havası
Gunesli havalari severim. Kapali havalar da bunalirim
Yaz sıcakları hariç hepsini severim. Gök gürültülü yağmur, sisli, karlı havalar, bahar havası..
Güneşli havalar elbette.
Kapalı rüzgarlı havaları seviyorum
Bizede her yer dört mevsim
Benim ruhhalimi hayat belirliyor hava durumu değil
Kapalı hava tercihimm
Güneşli
üşümeyi hiç sevmiyorum sıcak favorim
Kapalı havalar ☁️
Güneşli havalar
Güneş olur
Hepsi
Kapalı seviyorum
günesli havalar
İkisi de uygun
Senin tercihin nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar